مجید جلالی درباره ارزیابی‌اش از نتایج تیم سایپا در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما روند رو به پیشرفتی داشتیم و از شروع بازی‌ها رفته، رفته بهتر شدیم. البته معتقدم کیفیت بازی‌های ما از نتایجی که گرفتیم، جلوتر بوده است. کیفیت بازی آنچیزی است که اگر ما در آن به تکامل برسیم، موفقیت‌های آینده را هم تضمین خواهد کرد.

وی درباره اینکه چرا نتایج سایپا در نیم فصل اول افت و خیز زیادی داشت، تصریح کرد: از نظر شکل بازی در مسیر خوبی قرار داشتیم ولی در نتیجه گیری با چالش‌های زیادی مواجه شدیم.

سرمربی سایپا در رابطه با مطرح شدن بحث برکناری‌اش از این سمت در میانه‌های نیم فصل اول، خاطرنشان کرد: این موضوع بیشتر از آنکه رنگ واقعیت داشته باشد، یک هجمه تبلیغاتی علیه من بود.

جلالی در ادامه بدون تکذیب و تایید خبر حضور بازیکنانی مثل اسماعیل شریفات و پروپیچ در لیست خرید سایپا، اظهار کرد: من لیست نفرات موردنظرم را به باشگاه داده‌ام و مسئولان هم در صدد هستند تا این بازیکنان را جذب کنند. در مجموع تغییرات زیادی در تیم نداریم و احتمالا دو تا سه بازیکن جدید به ما اضافه شوند.

سرمربی سایپا در پایان در خصوص درخواست رضا نوروزی برای جدایی از این تیم، گفت: رضا با من صحبت کرد و تصمیم به جدایی داشت. من هم با درخواستش موافقت کردم و نامه او را برای باشگاه فرستادم ولی روز گذشته نوروزی به من اطلاع داد که با توجه به شرایطی که باشگاه برایش در نظر گرفته، در سایپا می‌ماند و از تیم جدا نمی‌شود. اطلاعات بیشتری ندارم و باید بعد از شروع تمرینات در روز چهارشنبه با این بازیکن صحبت کنم.