طاهری:فعلا اسم بازیکن موردنظرمان را نمی گویم

علی اکبر طاهری که برای برگزاری جلسه هیات مدیره صبح امروز در محل باشگاه حاضر شده، در گفت و گو با خبرنگار کاپ، اظهار داشت: دیروز و امروز پیگیر وضعیت سوشا مکانی بودیم. جلسه ای هم امروز با حضور اعضای هیات مدیره خواهیم داشت و این موضوع را بررسی می کنیم.

وی ادامه داد: نباید عجولانه تصمیم گرفت و باید با مشورتی که صورت می گیرد، بهترین تصمیم را بگیریم تا به این بازیکن کمک کنیم. مشکلاتی برای خیلی از افراد پیش می آید که باید با کمی صبر آنها را حل کرد. وضعیت سوشا مکانی نیز به همین صورت است و ما با صحبت هایی که با اعضای هیات مدیره خواهیم داشت این مشکل را بررسی می کنیم.

طاهری در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم رسانه ها نیز خیلی این موضوع را بزرگنمایی نکنند تا ما بتوانیم به این بازیکن کمک کنیم. به هر حال باید با در نظر گرفتن شرایط بهترین تصمیم را بگیریم.

وی درباره جدایی ایمان صادقی نیز گفت: ایمان پیشنهادی از تیم خونه به خونه داشت که با ما مشورت کرد و ما هم با او همکاری کردیم تا بتواند بهتر تصمیم بگیرد. به هر حال باید به جای او بازیکنی ر ا جذب کنیم چون تقریبا از جمع ما جدا شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: قصد داریم در نقل و انتقالات با نظر و هماهنگی کادرفنی بهترین تصمیم را بگیریم. فعلا قصد ندارم از بازیکنی نام ببرم.