به نظر خودمان که مصاحبه بدی نشد، حالا تا نظر شما خواننده گرامی چه باشد!

 

علی‌آقا، شنیدیم دنبال کار سوشا مکانی افتادید؟

وا... خود من هم تازه نیم ساعت است که متوجه این ماجرا شدم و هنوز تصمیمی نگرفتم اما هر کاری از دستم بربیاید، انجام می‌دهم.

حالا نظر شما درباره اتفاق اخیر چیست؟

به نظرم سوشا مکانی بازیکن جوانی است که خطایی کرده. با یک اشتباه نباید او را نابود کنیم و از فردا می‌افتم دنبال کارش، ببینم چه می‌شود!

بسیار خب، از ماجرای خط خوردن احمد نوراللهی از تیم امید خبردار شدید؟

احمد نوراللهی فوتبالیست خوبی است که حقش بود همراه تیم امید به امارات سفر کند اما نمی‌دانم چرا خط خورد!

ظاهراً محمد خاکپور معتقد است احمد نوراللهی تمارض کرده و خودش را به مصدومیت زده تا به اردوی بندرعباس نرود و به همین دلیل او را خط زده‌اند.

تا جایی که شنیدم نوراللهی بچه خوب و سربه‌زیری است. بعید هم می‌دانم تمارض کرده باشد اما به هر حال این نظر کادر فنی تیم امید است و باید به آن احترام گذاشت. البته از قول من حتماً بنویسید جایش در تیم امید خالی است.

اگر اشتباه نکنیم شما گفته بودید پرسپولیس نتیجه بگیرد و به بالای جدول برسد، برای تماشای مسابقات این تیم به استادیوم آزادی می‌روید. در نیم‌فصل دوم چنین قصدی دارید؟

راستش را بخواهید خداوکیلی دوست دارم به استادیوم بروم اما من یک خرده سرمایی هستم. توی زمستان برایم سخت است به ورزشگاه آزادی بروم. با این حال معتقدم تیم برانکو خیلی خوشگل بازی می‌کند و این حرف را امروز نمی‌زنم. 3 یا 4 ماه پیش هم درباره برانکو و تیمش همین نظر را داشتم و حالا هم می‌گویم این مربی خوب باید حفظ و حمایت شود.

اگر برانکو دعوت کند، سر تمرین پرسپولیس می‌روید؟

(با خنده) آقاجون! من که احتیاجی به دعوت ندارم. ناسلامتی پرسپولیس خانه خود من است. مطمئن باشید توی تابستان و گرما سر تمرین پرسپولیس خواهم رفت.

علی کریمی در نظرسنجی برنامه تلویزیونی 90 به عنوان بهترین هافبک هجومی بعد از انقلاب برگزیده شد. حقش بود؟

علی کریمی یک سر و گردن بالاتر از همه بود. فوتبالیست دیگر روی دستش نمی‌آید. یک چیزی را به شما بگویم و آن اینکه فوتبالدوستان ایرانی بازیکنان دریبل‌زن را دوست دارند. دریبل‌های علی هم تک بود.

با دیدن بازی علی کریمی یاد جوانی خودتان نمی‌افتادید؟

این حرف را برای اولین بار است که می‌زنم؛ علی کریمی بهتر از من هم دریبل می‌زد!

به نظر می‌رسد شکسته‌نفسی می‌کنید و...

نه، این نظر شخصی من است. علی کریمی فوتبالیست بزرگی بود و حیف است الان توی فوتبال نباشد.

چرا علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان ترجیح می‌دهند در فوتبال ایران کار نکنند؟

متأسفانه توی فوتبال ایران به این ستاره‌ها بها نمی‌دهند. علی کریمی را می‌دانم علاقه چندانی به بازگشت به فوتبال ندارد اما وحید و مهدوی‌کیا که علاقه دارند، چرا کسی دنبال آنها نمی‌رود؟

در نمایشگاه نان صنعتی، علی کریمی به غرفه شما و محمد پسرتان آمد، حرفی بین شما درباره بازگشت او به فوتبال رد و بدل نشد؟

اصلاً درباره فوتبال حرف نزدیم. گفتم که اتفاقاتی افتاده که علی کریمی از فوتبال بیزار شده و این اصلاً خوب نیست.

راستی درباره مصاحبه اخیر مهرداد محمدی ستاره جوان راه‌آهن یزدان که به دلیل پرسپولیسی بودن، پیشنهاد استقلال تهران را رد کرده، چیزی شنیده‌اید؟

نه، همان پسری که توی برنامه 90 هم گفت پرسپولیسی‌ام؟!

بله، خیلی صادقانه حرفی زده که به قول محمود خوردبین خیلی از گنده‌های فوتبال ایران حاضر به صحبت درباره آن نیستند.

(می‌خندد) خود عادل هم می‌گفت هرکس می‌آید برنامه ما، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و بیچاره می‌شود. (با صدای بلندتر می‌خندد!) این دو تا داداش دوقلوی راه‌آهن یزدان هم که جنوب شهری و صاف و روراست هستند. ان‌شاءا... یک روزی این دو تا را هم در پرسپولیس ببینیم!