اصغر باقریان درباره آخرین وضعیت هافبک این تیم و موضوع انتقالش به باشگاه استقلال و اینکه گفته می شود با پادرمیانی برادرش قرار است رضایتنامه او صادر شود توضیح داد: «این انتقال هنوز به صورت قطعی انجام نگرفته است. ما باید بار دیگر با خود رسول صحبت کنیم و نقطه نظراتش را بشنویم. البته می دانیم که او تمایل دارد تا به تیم استقلال بپیوندد.»

 

وی افزود: «نویدکیا به ما گفته که فکر می کند برایش بهتر است که فوتبالش را در استقلال ادامه دهد. ما هم نمی خواهیم مانع پیشرفت بازیکن مان شویم و اگر او چنین احساسی دارد با او همکاری خواهیم کرد اما این مستلزم آن است که در جلسه نهایی امروز در همین ارتباط با هم صحبت کنیم تا موضوع به شکل قطعی بررسی شود.»

 

مدیرعامل سپاهان در این باره که آیا سرمربی کروات سپاهان هم در جریان این موضوع قرار دارد و با این جدایی احتمالی موافق است یا نه، توضیح داد: «استیماچ فعلا در مرخصی است اما در جریان این مساله قرار گرفته است. با این همه ما یک بار دیگر قبل از رسیدن به مرحله جدایی قطعی نویدکیا از سپاهان این موضوع را با استیماچ مطرح خواهیم کرد تا نظر قطعی سرمربی تیم هم در این باره بیان شود.»

 

باقریان همچنین درباره بازگشت علی حمودی به سپاهان خاطرنشان کرد: «دوران خدمت سربازی حمودی به پایان رسیده است. او هنوز با سپاهان قرارداد دارد و بازیکن ما محسوب می شود. بنا داریم پس از موضوع رسول نویدکیا همین روزها جلسه ای با حمودی برگزار کنیم تا درباره ادامه همکاری مشترک تصمیمات نهایی را بگیریم.»

 

مدیرعامل سپاهان همچنین با ابراز رضایت از شرایط فعلی سپاهان در فصل نقل و انتقالات گفت: «خوشبختانه روز گذشته مدارک پریرا و پادوانی از سوی فیفا تایید شد و به دست مان رسید. ما نیز بلافاصله برای صدور کارت بازی اقدام کردیم تا مشکل شان برای همراهی سپاهان برطرف شود که خوشبختانه این موضوع هم با همکاری مسئولان فدراسیون برطرف شد.»