کامیابی نیا:می خواهم  نکونام شوم

کمال کامیابی نیا درباره برنامه شب گذشته 90 که در بخش آنالیز آن به قدرت توپ گیری و عملکرد مطلوب هافبک دفاعی تیم پرسپولیس اشاره شده بود اظهار داشت: جا دارد از برنامه 90، گروه آنالیز این برنامه و شخص عادل فردوسی پور که با دقت مسابقات لیگ را زیر نظر دارند تشکر کنم. مطلبی که می خواهم به آن اشاره کنم حمل بر خودستایی نباشد اما من در ابتدای فصل چنین جایگاهی نداشتم.

وی افزود: وقتی فصل شروع شد رتبه من در جدول امتیازدهی سایت برنامه 90، 112 بود اما رفته رفته و با گذشتن هفته های لیگ برتر کم کم در این جدول پایین آمدم و به جایگاه امروزی دست پیدا کردم. البته این را باید بگویم که این به خاطر تمرینات اضافه ای بود که برای خودم در نظر گرفتم. از سوی دیگر این اتفاق مثبت پاسخ اعتماد کادر فنی تیم پرسپولیس به خودم هم بوده. علاوه بر اینها وقتی از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو دعوت شدم هم انگیزه هایم چند برابر شد. 

بازیکن پرسپولیس ادامه داد: صبر و تلاش زیاد به من کمک کرد تا در این مدت بتوانم هفته به هفته شرایطم بهبود ببخشم.

کامیابی نیا در ارتباط با نقش برانکو در پیشرفت خود توضیح داد: قطعا برانکو خیلی کمکم کرد تا در این پست جا بیفتم. او هر نکته مهمی که در نحوه بازی من می دید آن را به من گوشزد می کرد. غیر از آن جا دارد تا از تمام نفرات تیم مان تشکر کنم که در این مدت به من کمک می کردند تا اتفاقی که امروز برای من افتاده رخ دهد. 

وی در پاسخ به این سوال که چطور توانسته تا این اندازه آمادگی بدنی اش را بالا ببرد توضیح داد: من در طول هفته دو جلسه تمرین اضافه برای خودم در نظر گرفته ام. البته در روزهای بازی و یا قبل از آن به خودم فشار نمی آورم. اغلب در اوسط هفته فشار خوبی به بدنم می آورم. ضمن آنکه سالم زندگی کردن هم نقش مهمی در حفظ شرایط خوب بدنی ام ایفا می کند.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: زیاد اهل این طرف و آن طرف نیستم و قبل و بعد از تمرین در خانه مشغول استراحت کردن می شوم. خورد و خوراکم را طوری تنظیم کرده ام که انرژی لازم در حین تمرینات و مسابقات در بدنم تامین شود. البته نمی توانم از نقش بدنساز خوب پرسپولیس یاد نکنم. برانکو یک بدنساز عالی برای تیم آورده که تاثیر او را  هم این روزها در محسن مسلمان به وضوح می بینیم. مسلمان به قدری از نظر بدنی پیشرفت کرده که از نحوه بازی هایش به وضوح می توان آن را حس کرد. این البته مختص به مسلمان نیست و همه پرسپولیس از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار گرفته اند.

کامیابی نیا در این باره که آیا در ابتدای فصل چنین روزی را پیش بینی می کرد که به موثرترین هافبک پرسپولیس تبدیل شود گفت: روزی که تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم هدف بزرگی در سر داشتم و چون پتانسیل رسیدن به این هدف را در خودم می دیدم برای این کار اقدام کردم. خدا را شکر می کنم که در این ماه ها توانستم به بخشی از هدفی که در سر داشتم برسم و از این پس هم باید تلاش کنم تا این شرایط را در خودم حفظ کنم. چون نمی خواهم جایگاهی که به سختی به دست آورده ام را به سادگی از دست بدهم.

کامیابی نیا در پایان تاکید کرد: برنامه 90 با استخراج صحنه های بازی من و سایر بازیکنان کار مفیدی انجام می دهم. این را درباره خودم بگویم که این برنامه مسئولیت مرا در قبال پرسپولیس و تیم ملی سنگین تر کرد. چون هدف خیلی بزرگی در سر دارم باید بیشتر تلاش کنم. می خواهم مانند نکونام که سال ها در خط هافبک تیم ملی بازی می کرد با ثبات در کارم در خدمت فوتبال باشگاهی و ملی باشم.