بیرانوند با اجازه چه کسی به پرسپولیس رفته؟

علیرضا منصوریان در خصوص حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت در باشگاه پرسپولیس برای مذاکره با مدیران این باشگاه جهت پیوستن به این تیم گفت: تا این لحظه هیچ‌کس با من حضور بیرانوند در باشگاه پرسپولیس را هماهنگ نکرده بود و هیچ‌کس از من برای این مسئله اجازه نگرفت. من اعلام رضایت نکرده بودم که بیرانوند مذاکره کند و هماهنگی هم با من در این باره انجام نشده بود.

وی افزود:هیچکس با من برای این مسئله تماس نگرفت و ساعت 18:30 دقیقه بود که در برخی از رسانه‌ها خواندم که بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفته اما فکر کردم این خبر یک خبرسازی رسانه‌ای است و آن را جدی نگرفتم اما در ساعت 20:30 دقیقه بود که فیلم و مصاحبه بیرانوند را در باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها دیدم. باید بگویم به عنوان مسئول فنی تیم فوتبال نفت هیچ کسی با من تماس یا کسب اجازه نکرده بود.

منصوریان تصریح کرد: بیرانوند دیشب کیش بود و من با او تماس گرفتم تا حالش را بپرسم به او گفتم تهران رسیدی با من تماس بگیر و همه موضوعات را با من هماهنگ کن اما هیچ هماهنگی ما با من نکرد و برای حضور در پرسپولیس اجازه‌ای از من نگرفت. پیرو این مسئله باید با مدیرعامل و مدیرفنی صحبت کنم تا ببینم او با اجازه چه کسی به باشگاه پرسپولیس رفته است.