سیدمهدی رحمتی چند جایی که از بازیکنان باتجربه استقلال حرف زد، هیچ اسمی از خسرو حیدری نبرد تا این پرسش برای هواداران استقلال ایجاد شود مگر کاپیتان با خسرو مشکل دارد؟! کاپیتان در استودیوی برنامه 90 از آرش برهانی به عنوان یکی از باتجربه‌های استقلال نام برد.

او حتی با وجود مشکلاتی که قبل از آغاز فصل با وحید طالب‌لو داشت به نام دروازه‌بان باتجربه استقلال هم اشاره کرد و تلویحاً گفت او چه بازی کند و چه نکند به فکر کمک کردن به تیم است. رحمتی حتی جایی از حنیف عمران‌زاده هم به عنوان بازیکن باتجربه استقلال یاد کرد اما در هیچ یک از سه نوبتی که بحث به بازیکنان باتجربه مجموعه آبی کشید، نام خسرو را به زبان نیاورد البته آنهایی که به مجموعه آبی نزدیک هستند، می‌گویند عمدی در کار نبوده و اتفاقاً رحمتی رابطه‌اش با خسرو حیدری عالی است و با خسرو در قیاس با آرش و وحید صمیمیت بیشتری دارد.

یکی از مدیران استقلال در همین خصوص به خبرورزشی گفت: «من در جریان تماشای برنامه 90 به نکته‌ای که شما می‌گویید دقت نکردم ولی اگر مهدی اسمی از خسرو نیاورده باشد، مطمئن باشید عمدی نبوده است. مهدی و خسرو خیلی با هم شوخی دارند و رابطه‌شان عالی است. احتمالاً در آن لحظه اسم خسرو به ذهن رحمتی نیامده، ماشاءا... خسرو جوان مانده و خود ما هم فکر نمی‌کنیم او با این چهره جزو باتجربه‌ها باشد!»

اما برخی منتقدان اعتقاد دیگری دارند... آنها می‌گویند رابطه رحمتی و خسرو از ابتدای فصل تیره و تار بود و شوخی‌هایشان ظاهری است. آنها به روزهایی اشاره می‌کنند که شایعه شده بود خسرو حیدری دوست دارد جواد نکونام به استقلال برگردد.

با این وجود نزدیکان مهدی رحمتی هم شایعه اختلاف کاپیتان و خسرو را تکذیب می‌کنند. آنها می‌گویند مهدی حتماً در آن لحظه اسم خسرو یادش نبوده وگرنه هیچ اختلاف، دلخوری یا کدورتی بین دو طرف نیست.