بعد از جدایی ایمان صادقی و اتفاقاتی که برای سوشا مکانی رخ داد، حالا پرسپولیسی‌ها در پی جذب دو دروازه‌بان جدید هستند. آنها برای گلر یکی دنبال علیرضا بیرانوند رفته‌اند . حداقل تا لحظه تنظیم این مطلب، اینطور به نظر می‌رسد که جذب او محقق خواهد شد. پروژه بعدی سرخپوشان، استخدام دروازه‌بان دوم خواهد بود که به احتمال فراوان خارجی است. پرسپولیس فعلا به خاطر آنکه سه بازیکن خارجی در فهرستش دارد، فقط می‌تواند یک بازیکن آسیایی بگیرد و به همین منظور گفته می‌شود برانکو در حال بررسی پرونده چند گلر آسیایی است. اگر قرار باشد سرخپوشان یک دروازه‌بان غیرآسیایی جذب کنند، این کار مستلزم حذف نام یکی از بازیکنان خارجی فعلی خواهد بود. در همین راستا باشگاه راه‌آهن دیروز به پرسپولیس پیشنهاد داده مایکل اومانیا را با ایگور ننزیچ معاوضه کنند. اومانیا مدتهاست که جایی در برنامه‌های برانکو ندارد و پشت خط بنگر، نورمحمدی و لوکا ماریچ مانده است. از همین رو، راه‌آهنی‌ها فرصت را مناسب دیده‌اند و پیشنهاد معاوضه گلر اهل اسلوونی با اومانیا را ارایه داده‌اند. راه‌آهن به تازگی محسن فروزان را جذب کرده و بعید است ننزیچ دیگر در این تیم فرصت بازی چندانی پیدا کند.

 

وقتی طارمی گل زد و خوشحالی نکرد

تحقق چنین اتفاقی اما، بیشتر از همه مهدی طارمی را ناراحت خواهد کرد. ستاره بوشهری پرسپولیس در بازی هفته پانزدهم فصل جاری، اختلاف ناجوری با ننزچ پیدا کرد. او مدعی بود ننزیچ از ابتدای بازی به بازیکنان پرسپولیس فحاشی می‌کرده و جنگ روانی راه انداخته بود. طارمی آنقدر از این مساله ناراحت بود که حتی بعد از زدن گل اول بازی خوشحالی نکرد و فقط توی چشم‌های ننزیچ زل زد! جالب اینجاست که بعد از آن مسابقه، سرپرست راه‌آهن مدعی شد طارمی اهل دروغ گفتن نیست و آنها با ننزیچ برخورد خواهند کرد. از قضا در دو مسابقه بعدی با سایپا و فولاد هم ننزیچ روی نیمکت نشست تا محمدعلی رمضانیان به جای او به بازی گرفته شود. حالا گلری که بعد از بازی با پرسپولیس نیمکت‌نشین شد و آقای گل لیگ هم به او چپ‌چپ نگاه می‌کند، به سرخپوشان پیشنهاد شده؛ آیا آنها او را جذب خواهند کرد؟ ننزیچ امسال در 14 مسابقه برای راه‌آهن به میدان رفته و 21 گل دریافت کرده است.

 

زرنگی عجیب راه‌آهن

از همه جالب‌تر اینکه شنیده می‌شود راه‌آهنی‌ها خواسته‌اند هر کدام از باشگاه‌ها، پول قرارداد بازیکنی که الان در اختیار دارند را بپردازند. یعنی پرسپولیس بقیه پول اومانیا را بدهد و راه‌آهن هم دستمزد ننزیچ را تا پایان فصل بپردازد. این در حالی است که اومانیا قراردادی یک میلیارد و 180 میلیونی با پرسپولیس دارد و گرانترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، اما قرارداد ننزیچ فقط 297 میلیون تومان است!