بازیکنان سرباز در فوتبال ایران زیاد شده است و بر آن شدیم تا تیم ملی سربازهای ایران را بنویسیم و به جمع بندی زیر رسیدیم، با این نکته که تنها بازیکنانی مدنظر تیم منتخب ما هستند که لیگ برتری باشند و یا سابقه بازی در لیگ برتر را داشته باشند :

 

دروازه بان:

محمدرضا اخباری ( تراکتورسازی) :

 

محمدرضا اخباری که در دو تیم ملی بزرگسال و امید حاضر است به جرات بهترین دروازه بان سرباز ایران است و باید نام او را به عنوان دروازه بان اصلی تیم سربازها بنویسیم، او این فصل در تراکتورسازی عالی ظاهر شده است.

 

 

مدافعان:

محمدحسین کنعانی زادگان( ملوان بندر انزلی):

 

محمدحسین کنعانی زادگان نیز به مانند اخباری در دو تیم ملی بزرگسال و امید حاضر است او نیز در تیم منتخب ما حاضر است، او در ملوان بازی های خوبی از خود انجام داده و اکنون با تیم ملی امید به دنبال کسب سهمیه المپیک است.

 

 

شجاع خلیل زاده(تراکتورسازی):

 

شجاع نیز پس از سپاهان و باطل شدن کارتش به تراکتورسازی پیوسته و در این تیم به عنوان دفاع آخر اصلی بازی می کند.

 

 

دفاع راست :

حسین ماهینی (ملوان بندرانزلی):

 

حسین ماهینی دفاع راست سابق پرسپولیس که اکنون در ملوان است توانسته این فصل در قوهای انزلی راضی کننده عمل کند. البته علی حمودی دیگر دفاع راست سرباز است که شنیده می شود به زودی خدمت سربازیش تمام خواهد شد.

 

 

دفاع چپ:

میلادشیخی سلیمانی(فجرسپاسی شیراز):

 

 بازیکن فصل قبل نفت مسجدسلیمان حال در فجرسپاسی بازی می کند ودر پست دفاع چپ بازی می کند، در حالی که پست غیر تخصصی اش به حساب می آید اما در این پست موفق عمل کرده است. این در حالی است که اگر مهرداد پولادی سرباز بود می بایست او را به عنوان دفاع چپ بلاشک انتخاب می کردیم.

 

 

هافبک دفاعی:

سیناعشوری ( تراکتور سازی):

 

سینا عشوری بعد از باطل شدن کارتش از ذوب آهن به تراکتور پیوست و چه در زمان تونی اولیویرا و چه در زمان امیرقلعه نویی هافبک دفاع فیکس سرخ های تبریز بود.

 

 

هافبک نفوذی :

بختیار رحمانی(تراکتورسازی):

 

بختیار رحمانی بازیکن پرسرو صدای این روزهای فوتبال ایران به جرات در سه سال اخیر یکی از خوب های پست خودش در لیگ برتر بوده است. او که فصل قبل نتوانست به دلیل باطل شدن کارت پایان خدمتش برای فولاد بازی کند در تراکتور سه گل و سه پاس گل تا کنون داده است.

 

 

سروش رفیعی( تراکتورسازی):

 

ستاره فصل قبل فولاد خوزستان در تراکتور سازی روزهای خوبی دارد اما همچنان به مانند روزهای فوق العاده در اهوازش نشده است. او تا کنون 2 گل و4 پاس گل باری پرشورهای تبریزی داده است.

 

 

شاهین ثاقبی(تراکتور سازی):

 

شاهین ثاقبی نیز از ملوان به تراکتور آمده است ، 2 گل و یک پاس گل داده است و یکی از خوب های تراکتور به حساب می آید و اورا باید در تیم منتخبمان بنویسیم.

 

 

مهاجم :

آرش افشین( ملوان انزلی):

 

مهاجم بدشانس که در شروع فصل رویایی برای قوها عمل کرده بود با مصدومیت مواجه شد اما او را می توان یکی از خوب های این فصل ملوان با 3 گل و البته یک پاس گل دانست.

 

 

مهدی شریفی(ملوان انزلی):

 

 مهاجم نیم فصل اول سپاهان با تراکتور به توافق رسید اما سر از ملوان در آمد. او که اکنون سرباز است مهاجم تیم منتخب سربازان از دید ما خواهدبود.شریفی در نیم فصل اول 4 گل و1 پاس گل برای زردهای اصفهانی داد.

 

 

 

دروازه بانان ذخیره:

 سید حسین حسینی (ملوان) و آرمان شهدادنژاد( نیروی زمینی) دیگر گلرهای سربازی هستند که سابقه حضور در تیم های لیگ برتری را داشته اند.

 

مدافعین ذخیره :

علیرضا ابراهیمی(نیروی زمینی)، محمد کوتی(نیروی زمینی)، مهران فرضیات( نیروی زمینی)، سروش سعیدی(فجرسپاسی شیراز)، وفا هخامنش(فجرسپاسی شیراز)، فرهادسالاری پور(فجرسپاسی شیراز) مدافعین سربازی هستند که در تیم های لیگ برتری عضویت داشته اند.

 

هافبک های ذخیره:

میثم کریمی(نیروی زمینی)، ایمان باصفا(فجرسپاسی شیراز)، عباس عسکری(نیروی زمینی)، مهدی کریمیان(فجرسپاسی شیراز)، توحیدغلامی(نیروی زمینی تهران)، مححمد معاوی(نیروی زمینی تهران)، امیر شرفی(نیروی زمینی تهران)، شهاب کرمی(ملوان انزلی)، صادق محرمی(ملوان انزلی)،صادق صادقی(فجرسپاسی شیراز)، امین جهان کهن(ملوان انزلی) هافبک هایی هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند.

 

مهاجمان ذخیره:

بازیکنانی چون رضا طاهری(فجرسپاسی شیراز)، احمد بوعذار(نیروی زمینی)،عباس پورخسروانی(نیروی زمینی)، احمد حسن زاده(فجرسپاسی)، ابراهیمی صالحی(فجرسپاسی شیراز)، مهدی چاه کوتاه زاده(فجرسپاسی شیراز) نیز دیگر بازیکنانی هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند اما اکنون سرباز شده اند.