دردسر نفتی ها به سود پرسپولیس می شود؟

علیرضا بیرانوند در روزهایی که مذاکراتش با پرسپولیس برای پیوستن به جمع سرخپوشان به بن بست خورد قرارداد جدیدش با نفت در هیات فوتبال و سازمان لیگ به ثبت رسید که طبق این قرارداد با مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان یکی از گران ترین بازیکنان تمیش لقب گرفت.

 

اما با این وجود بیرانوند در تمرینات روزهای گذشته نفت حاضر نشد تا غیبت هایش سوژه اصلی اردوی نفت شود. گلر ملی پوش نفتی ها همان طور که گفته می شد در مصاحبه ای اذعان کرد تا 50 درصد قراردادش را از باشگاه دریافت نکند در تمرینات حاضر نمی شود. به اذعان این بازیکن باشگاه باید 55 درصد قراردادش را تا امروز پرداخت می کرد اما تنها 15 درصد داده است.

 

در شرایطی که مدیران باشگاه نفت ترجیح دادند در خصوص صحبت های بیرانوند سکوت کنند اما از اردوی این تیم خبر می رسد ماجرای مطالبات مالی بیرانوند ممکن است آتش زیر خاکستر نفتی ها را شعله ور کند چون اگر باشگاه بخواهد برای راضی کردن این دروازه بان پول او را بپردازد سایر بازیکنان هم که طلب های زیادی از باشگاه دارند برای دریافت پول های خود دست به کار خواهند شد و این در شرایط فعلی که باشگاه با بحران بی پولی دست و پنجه نرم می کند چالشی جدی پیش روی مدیریت قرار خواهد داد.

 

به این ترتیب هیچ بعید نیست نفتی ها در آخرین لحظات با پافشاری پرسپولیس برای جذب این دروازه بان از خواسته های خود کوتاه آمده و این بازیکن را به تیم پرطرفدار پایتخت واگذار کند تا هم از زیر بار بدهی کلان به او خلاص شود هم جو حاکم بر اردوی تیم را آرام نگه دارد.