در حالی که منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران عنوان کرده بود موضوع پیوستن علیرضا بیرانوند به تیم فوتبال پرسپولیس منتفی شده اما مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز در تکاپو هستند تا بتوانند مجوز حضور این دروازه‌بان را در تیم‌شان فراهم کنند.

*به دلیل تنش‌هایی که برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس با کشورمان به وجود آورده‌اند مسئولان باشگاه پرسپولیس اردوی تیم‌شان در دبی را لغو کردند اما هنوز مکان اردوی بعدی این تیم مشخص نیست. در حالیکه صحبت از اردو در کیش یا ترکیه مطرح شده اما این احتمال وجود دارد که سرخ‌پوشان اردویی را برگزار نکرده یا اینکه در تهران اردویشان را برگزار کنند.

تصمیم نهایی این مسئله فردا و با بازگشت برانکو به تهران اتخاذ خواهد شد چرا که برای برگزاری در خارج از کشور باید مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش اخذ شود و هماهنگی‌هایی هم باید صورت بگیرد که به دلیل کمبود وقت این احتمال وجود دارد که اردوی خارجی سرخ پوشان منتفی بشود.

*برانکو ایوانکوویچ، آندره پانادیچ، مارکو و لوکا ماریچ 4 کروات تیم پرسپولیس هستند که برای حضور در تعطیلات سال نو میلادی به کشورشان رفته بودند. این افراد قرار است فردا و در ساعت 5 صبح از طریق استانبول وارد تهران شوند.

*تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از 10 روز تعطیلی از فردا ساعت 11 صبح در زمین شماره 2 آزادی آغاز خواهد شد.

*با توجه به اتفاقاتی که اخیرا رخ داده پرسپولیسی‌ها به دنبال جذب دو دروازه‌بان هستند. این مسئله باعث شده تا گزینه‌های ایرانی و خارجی زیادی روی میز مسئولان باشگاه قرار بگیرد اما تأیید نهایی در این زمینه منوط به تصمیم سرمربی تیم است.

*ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس جشن تولد خود را در شهر محل اقامت خود برگزار کرد. پانادیچ متولد 8 ژانویه است و به همین دلیل روز گذشته جشن تولد کوچکی همراه با خانواده خود برگزار کرد.