تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال ساعت 10:30 امروز (شنبه) در زمین شماره دو آزادی در هوایی بارانی برگزار شد.

*مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو، مگویان، پروپیچ، یعقوب کریمی و مجید صالح غایبان تمرین بودند. طالب‌لو که در غیاب مهدی رحمتی کاپیتان استقلال است به نمایندگی از بازیکنان و مربیان راهی رشت شد تا در مراسم ختم برادرزاده دکتر امین نوروزی شرکت کند.

* امید ابراهیمی که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز خودش را به مربیان معرفی کرد.

*مهمترین موضوع تمرین امروز زمین شماره دو آزادی است. قرار است پرسپولیسی‌ها از فردا در این زمین تمرین کنند و این مسئله به دغدغه پرویز مظلومی و بازیکنان استقلال تبدیل شده بود. مظلومی در جمع خبرنگاران عنوان کرد که اگر تمرینات استقلال و پرسپولیس تداخل داشته باشد مشکلاتی در رابطه با هواداران به‌وجود می‌آید. از طرفی این زمین در حال حاضر کیفیت ندارد و اگر دو تیم بخواهند در این زمین تمرین کنند نابود می‌شود.

*فرزاد مجیدی نیز در حال رایزنی با مسئولان شماره دو آزادی بود و به آنها اعلام می‌کرد که استقلال صبح و بعدازظهر طبق برنامه در این زمین تمرین دارند و چطور می‌توانند برنامه ریزی کنند که هم استقلالی‌ها تمرین کنند و هم پرسپولیسی‌ها.

*هنگامی که بازیکنان دور زمین می‌دویدند نسبت به کیفیت زمین اعتراض می‌کردند. حنیف عمران‌زاده با دیدن مسئولان شماره دو آزادی به آنها گفت: زمین را به دو تیم ندهید چرا که نابود می‌شود.

*به دلیل بارندگی هوا در یکی دو روز اخیر کارکنان مجموعه ورزشی آزادی با چنگگ‌های بزرگ در حال تخلیه آب داخل زمین بودند که مظلومی به شوخی گفت: با این روش آب‌ها تخلیه شدند!

*آرش برهانی با چند دقیقه تأخیر و در حالی که از پرویز مظلومی عذرخواهی می‌کرد در تمرین حضور یافت. سرمربی استقلال به شوخی گفت: مشکل استقلال تو هستی که همیشه دیرمی‌آیی.

*با توجه به اینکه تمرین امروز بیشتر هوازی بود پرویز مظلومی با لباس شخصی تمرین را نظاره کرد.

*بحث منتفی‌شدن انتقال داریوش شجاعیان هافبک گسترش فولاد تبریز به استقلال از دیگر موضوعی بود که خبرنگاران آن را با پرویز مظلومی درمیان گذاشتند و مربی استقلال اعتقاد داشت او بازیکن خوبی است و در استقلال می‌توانست پیشرفت کند.

*علیرضا رمضانی بازیکن جوان استقلال که مورد غضب پرویز مظلومی قرار گرفته در تمرین حضور نداشت و قرار است کمیته انضباطی باشگاه استقلال تکلیفش را مشخص کند.

*ماهان بغدای بازیکن ایرانی که گفته می‌شود در لیگ سوئد بازی کرده برای دومین روز متوالی در تمرین آبی پوشان حضور یافت. پرویز مظلومی در خصوص این بازیکنان اطلاعاتی از خبرنگاران گرفت.

*تمرین نوبت عصر استقلال اختصاص به کار با وزنه دارد.