منصور قنبرزاده شنبه شب در گفت و گوی تلفنی با برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر اظهار داشت:5 دقیقه قبل از شروع برنامه بیرانوند با من تلفنی صحبت کرد و چیزی درباره اینکه به برنامه تلویزیونی آمده است نگفت. اینکه می‌گوید 13 سال است با من کار می کند برایم جالب است که چنین مساله ای را به من نگفته است.

وی ادامه داد:ما تا به امروز فکر می کردیم 10 درصد از قرارداد او را پرداخت کرده‌ایم اما متوجه شده ایم که 45 درصد از قراداد بیرانوند را پرداخت کرده‌ایم البته باید بگویم که هیچ دلخوری میانمان وجود دارد. یک قراردادی میان بیرانوند و باشگاه نفت وجود دارد. اصول حرفه ای می گوید وقتی قراردادی وجود دارد و باشگاه دیگری برای انتقال بازیکن درخواست می دهد باید رضایت سرمربی تیم هم از انتقال بازیکن وجود داشته باشد. از نظر من فقط اینکه مدیرعامل تصمیم به انتقال بگیرد کار اخلاقی نیست به همین خاطر من بحث جدایی بیرانوند را با منصوریان مطرح کردم و از او خواستم با این انتقال موافقت کند زیرا باشگاه پرسپولیس هم شرایط خوبی نداشت و می خواستیم به آن‌ها کمک کنیم اما منصوریان موافقت کرد که 6 ماهه بیرانوند را به پرسپولیس بدهیم. زمانی که ما موافقت خود را برای انتقال قرضی بیرانوند اعلام کردیم آن‌ها گفتند می خواهند او را قطعی در اختیار بگیرند. بنابراین با انتقال مخالفت شد. از نظر ما باشگاه به تعهدات خود در قبال بیرانوند عمل کرده است اما در بعضی مواقع مثل نانگ که نتوانستیم به تعهدمان عمل کنیم بازیکن به کمیته انضباطی رفت و شکایت خود را اعلام کرد. ما قراردادی در تاریخ 15/ 5 با بیرانوند امضا کردیم و چون در آن زمان مهلت نقل و انتقال به پایان رسیده بود به ما اعلام کردند این قرارداد را در نیم فصل ثبت کنید.

 مدیرعامل نفت خاطرنشان کرد: من مدیرعامل باشگاه نفت هستم و مطمئنا بر سر انتقال بازیکنان منافع باشگاه را در نظر می گیرم همان طور که با انتقال پورعلی گنجی یک میلیارد و 600 میلیارد تومان به باشگاه سود رساندم. امیدوارم بیرانوند هم حرفه ای عمل کند و اگر تمرینات باشگاه شروع شده به باشگاه بیاید و امیدوارم بابت غیبت چند روزه اش مرخصی گرفته باشد.

 در این بین بیرانوند نسبت به این موضوع اعتراض داشت و اظهار کرد: قرارداد من 15 مردادماه بسته نشده بلکه 15 تیرماه قرارداد جدیدم را با باشگاه نفت به امضا رساندم. البته زمانی هم که در کیش بودم با منصوریان تلفنی صحبت کردم و او به من گفت به تهران که آمدی می بینمت اما از وقتی که به تهران آمدم چند بار با او تماس گرفتم و او جوابم را نداد تا اینکه امروز یک دقیقه او را در باشگاه دیدم.

 قنبرزاده تاکید کرد: قرارداد بیرانوند 15 مرداد به امضا رسیده است.با این وجود اگر اواعتراضی نسبت به روند قانونی قراردادش دارد می تواند فردا به کمیته انضباطی برود و شکایت کند. ما هم از او ناراحت نمی شویم.