مردی که عادت کرده همه جا باشد، در هر مساله‌ای ورود کند و درباره همه چیز و همه کس اظهارنظر کند. گویی همه جایی بودن شغل اصلی عابدینی است! هر کجا را که می‌نگری عابدینی هست؛ از بحث درباره توافق هسته‌ای و دوران پسابرجام گرفته تا صحبت درباره تنش دیپلماتیک میان ایران و عربستان. در فوتبال که مهندس خود را دانای کل می‌داند و در همه مسائل ریز و درشت آن برای خود حقی قایل است، حقی که مشخص نیست از کجا و توسط چه کسی به او اعطا شده. او در قامت یک همه فن حریف به همه جا سرک می‌کشد و چون سخنور است درباره هر مساله‌ای اظهارنظر می‌کند. گویی عابدینی آمده تا در همه مسائل صاحب نظر و صاحب سخن باشد!

وقتی پای پرسپولیس وسط می‌آید که استاد دیگر یک کارشناس بالفطره است و جلوتر از هر پیشکسوت و استخوان خرد کرده‌ای خود را در صف مقدم صاحب حقوق پرسپولیس می‌داند. این بار بیرانوند بهانه‌ای شده تا عابدینی پا در کفش پرسپولیس کند. همو که بدون هیچ دلیلی خود را وسط معرکه‌ای انداخته که نه سر پیاز است و نه ته پیاز چه آنکه این پیاز اصلا به عابدینی ارتباطی ندارد! پرسپولیس برای جبران ضعف چارچوب دروازه خود روی بیرانوند نظر داشت که ناگهان زبل خان فوتبال مثل همیشه با پوزیشن هوادار سینه چاک پرسپولیس خود را وسط معرکه انداخت و شخصا با قنبرزاده تماس گرفت تا از نمد این نقل و انتقال احتمالی برای خود کلاه بزرگی بسازد! عابدینی مدیر زیرکی است و این زیرکی سبب شده تا همیشه در بزنگاه حاضر باشد و خود را آفتابی کند و برای خود سهمی بردارد.

عابدینی به فراست دریافته بود که با توجه به مشکلات و حاشیه‌های اخیر درون دروازه پرسپولیس و البته با توجه به توافقات قبلی، انتقال بیرانوند به پرسپولیس محتمل است پس مثل همیشه خود را وسط ماجرا انداخت تا از این انتقال احتمالی بدون هزینه سود تبلیغاتی بزرگی کند و نام خود را به عنوان ناجی پرسپولیس دوباره سر زبان‌ها بیندازد! یک ناجی که البته مشخص نیست چرا همیشه وقت شکار حاضر است! در حالی‌ که برای یک نقل و انتقال میان دو باشگاه این مسوولان و مدیران دو باشگاه هستند که باید مذاکره کرده و به توافق برسند و در این معامله عابدینی هیچ کجای داستان قرار نمی‌گیرد.

حالا که داستان منتفی شده، عابدینی باز هم سنگ خود را به سینه می‌زند و سهم تبلیغاتی خود را طلب می‌کند آنجا که توپ را به زمین مدیران پرسپولیس می‌اندازد و ادعا می‌کند که آنها به او اجازه ندادند تا انتقال بیرانوند را نهایی کند چون از 8 هزار لایک او می‌ترسند! باید از عابدینی پرسید مگر پرسپولیس مدیر و مسوول و هیات‌مدیره ندارد که شما از کنج خانه بیایی و برای پرسپولیس بازیکن بخری؟ مگر این تیم بدون صاحب است که شما مدعی آن شوی؟ پرسپولیس هم مدیر دارد و هم مسوول و هم هیات‌مدیره و البته قریب به 30 میلیون هوادار. عددی که مقابل 8 هزار لایک شما بسیار بزرگ است!

آقای مهندس، کجایی؟ دقیقا کجایی؟!