شاهرخ سبک‌دست در خصوص ناراحتی شماری از بازیکنان استقلال که حق و حقوق خود را طبق تعهدات باشگاه دریافت نکرده‌اند، گفت: مباحث مالی بهتر است توسط مسئولان باشگاه از جمله آقایان افشارزاده، جهانیان یا مسئول مالی باشگاه صورت بگیرد. مطمئنا بعضی از بازیکنان که از قبل قرارداد داشته‌اند مبالغی را دریافت کرده‌اند که مربوط به سال گذشته یا امسال می‌شود. من در جریان ریز این مسائل قرار ندارم.

وی ادامه داد: باشگاه درصدد است تعهدات خودش را عملی کند و مطمئنا در تعطیلات لیگ بخشی از پول قرارداد بازیکنان و کادر فنی با درصدهای متغیر پرداخت خواهد شد.

سبک‌دست در مورد شانس قهرمانی استقلال گفت: شرایط جدول نشان می‌دهد که پیش‌بینی سخت است، ولی امیدوارم با بازی‌های خوب به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم. هدف مهم استقلال آشتی دادن باشگاه با هواداران است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص عملکرد پرویز مظلومی عنوان کرد: تیم در حال حاضر صدرنشین است و به فینال جام حذفی راه پیدا کرده است. استقلال امسال تیم بی‌حاشیه‌ای دارد و بازیکنان هم در مقابل مشکلات صبوری به‌خرج می‌دهند. این مسائل باارزش است و خوشبختانه کادر فنی هم عملکرد خوبی داشته است.