سعید آذری  در رابطه با جذب هاشم بیک زاده اظهار داشت: طبق توافقی که با باشگاه صبای قم و هاشم بیک زاده داشتیم، در نهایت قرار شد این بازیکن در نیم فصل دوم در ذوب آهن بازی کند و اکبر صادقی که در تیم ما به میدان می رفت به صبا برود. قرار است بیک زاده امشب خودش را به اصفهان برساند و از فردا در تمرینات تیم شرکت کند. 

وی در پاسخ به این سوال که برای معاوضه اکبر صادقی و هاشم بیک زاده ذوب آهن مبلغی به باشگاه صبا پرداخت کرده عنوان کرد: قطعا مراودات مالی میان دو باشگاه وجود داشته و حالا ما چهارمین بازیکن خود را در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم. فکر می کنم همان طور که گل محمدی خواسته بود توانستیم تیم را به خوبی تقویت کنیم و امیدوارم حریف های جدید ذوب آهن در نیم فصل دوم بتوانند خودشان را نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره اینکه بیک زاده اعلام کرده هنوز از میان سپاهان و ذوب آهن نتوانسته یک تیم را انتخاب کند تصریح کرد: این دیگر چه حرفی است. بیک زاده دو روز قبل در اصفهان حاضر شد و با او صحبت های لازم را انجام دادیم. صبح امروز هم با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق رسیدیم. همه چیز قطعی شده و بیک زاده باید فردا در تمرینات ذوب آهن حاضر شود. اگر این اتفاق نیفتد ما دیگر اصلا این بازیکن را نمی خواهیم.

آذری درباره اینکه به نظر می رسد ذوب آهن یکی از موفق ترین تیم ها در فصل نقل و انتقالات بوده گفت: ما با جذب چهار بازیکن از جمله مارکو آیوبل، وحید محمدزاده، احمد کامدار و هاشم بیک زاده عملکرد مثبتی را در نقل و انتقالات داشتیم. فکر می کنم گل محمدی هم کاملا خوشحال باشد که توانستیم مهره های موردنظر او را جذب کنیم. البته تا پایان فصل مشخص می شود که این بازیکنان که تازه به تیم اضافه شدند می توانند برای ما مثبت باشند یا اینکه در تیم جواب نمی دهند. امیدوارم شرایطی رقم بخورد تا با ترکیب جدید گام به سوی قهرمانی در لیگ برداریم.

وی درباره برنامه ذوب آهن در تعطیلات لیگ پیش از بازی با پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما به اردوی خارجی یا داخلی نمی رویم و در اصفهان تمرینات خود را ادامه می دهیم. فقط قصد داریم در تورنمنت جام شهدا شرکت کنیم و احتمالا پیش از آن یک دیدار تدارکاتی با سپاهان در اصفهان برگزار خواهیم کرد. 

آذری در پایان افزود: پرسپولیس هم تیم بزرگی است و بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت. فکر می کنم چند بازی آینده ما در سرنوشت قهرمانی این فصل بسیار تاثیرگذار است و باید با آمادگی کاملی از تعطیلات لیگ بگذریم و به شروع دوباره آن فکر کنیم.