مظلومی:از مسولان استقلال گلایه ای ندارم

در توضیحات تکمیلی صحبت هایی که امروز در تمرین استقلال داشت، گفت: همانطور که گفته بودم ما در نقل و انتقالات ابتدای فصل فصل عملکرد خوبی داشتیم و به همین دلیل از آقایان امیری و نظری جویباری تشکر می کنم. همچنین از آقای توفیقی و دیگر مسولان استقلال هم تشکر می کنم که تلاش زیادی را برای موفقیت استقلال در فصل نقل و انتقالات نیم فصل انجام می دهند.

او افزود: اگر تا الان شرایط برای حضور بازبکنان مد نظر ما در نیم فصل فراهم نشده به این دلیل است که باشگاه ها بازیکنان مد نظر ما را آزاد نکرده اند وگرنه مسولان باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده اند و من از این بابت از آنها متشکرم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد. امیدوارم باشگاه هایی که بازیکنان مدنظر ما در آن تیم ها حضور دارند وقتی می بینند یک بازیکن تمایل دارد از جمع آنها جدا شود و به ما بپیوندد، شرایط را فراهم کنند تا آن بازیکن به استقلال بیاید.

سرمربی استقلال اضافه کرد: من بار دیگر لازم می بینم که تاکید کنم گلایه و انتقادی از مسیولان نقل و انتقالات و آقای توفیقی ندارم چون آنها همه تلاش خود را انجام می دهند و صحبت من به باشگاه هایی است که بازیکنان مد نظر ما در آن تیمها حضور دارند و امیدوارم همکاری لازم را با ما داشته باشند. من امیدوارم که از صحبت های من سوبرداشتی نسبت به باشگاه استقلال و مسولانش ایجاد نشود چراکه منظور من به آنها نبود و من معتقدم مسیولان باشگاه همه تلاش خود را برای موفقیت استقلال انجام می دهند.