توماس مولر که در تابستان 2015 شایعات زیادی در خصوص انتقالش به منچستریونایتد در ازای پیشنهادی وسوسه‌انگیز وجود داشت، درست پیش از تعطیلات کریسمس به همراه بازیکنانی همچون خاوی مارتینس، ژروم بواتنگ و ژابی آلونسو قراردادش را با باواریایی‌ها تمدید کرد تا به شایعه جدایی‌اش از این تیم آلمانی پایان بدهد.

در سویی دیگر اما جدایی پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در پایان فصل جاری از جمع سرخپوشان قطعی شده و او اعلام کرده است که می‌خواهد حضور در تیمی لیگ برتری را تجربه کند. این مربی اسپانیایی البته عنوان کرده است که برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن بازیکنان بایرن در تیم جدیدش نخواهد داشت.

توماس مولر که به همراه بایرن مونیخ در اردوی زمستانی این تیم در قطر به سر می‌برد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در بایرن مونیخ سیگنالی وجود دارد که نمی‌شود این تیم را ترک کرد، حتی اگر تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی قابل‌توجه بدهند.

مهاجم تیم ملی آلمان در ادامه تأکید کرد: تمدید قراردادم با بایرن مونیخ بیانیه‌ای از جانب من و باشگاه بود که ما در کنار هم هستیم، از با هم بودن احساس فوق‌العاده‌ای به ما دست می‌دهد و به دنبال اهداف‌مان هستیم.

مولر که متولد ایالت باواریای آلمان است، در پایان اظهار داشت که باشگاه بایرن مونیخ فراتر از یک کارفرماست و کیفیت زندگی در مونیخ را در جای دیگری نمی‌توان یافت.