رضا شاهرودی در گفت و گو با کاپ، درباره آخرین شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: تا دیروز تمرینات مان را در مشهد ادامه دادیم و قرار است ساعت 5 فردا عزم ترکیه شویم تا در آنتالیا دوران بدنسازی و کار تاکتیکی که برای تیم در نظر داریم را تکمیل کنیم. قصد داریم در این 10 روز اردو به تیم فشار بیاوریم تا هم از نظر بدنی و هم کار تیمی به وضعیتی برسد که در نیم فصل دوم لیگ برتر یک چهره جدید از سیاه جامگان را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: قرار است در این مدت صبح و عصر تمرین کنیم و البته قصد داریم چهار بازی هم داشته باشیم که تا الان سه بازی اش قطعی شده ولی دنبال این هستیم که بازی چهارم را هم قطعی کنیم. صبح ها کار بدنی می کنیم و عصر ها هم کار تاکتیکی.

شاهرودی درباره اوضاع این تیم در فصل نقل و انتقالات هم گفت: آخرین بازیکنی که گرفتیم حمید علی عسگر بود که می تواند به ما کمک کند و البته قبل از او میلاد نوری را هم گرفتیم و اوضاع مان کم کم روبراه می شود و پس از ترکیه تیمی تغییر یافته را خواهید دید.

بازیکن اسبق پرسپولیس در این باره که حاشیه های اخیر پیرامون دروازه بان اصلی این تیم تا چه اندازه می تواند تمرکز بازیکنان پرسپولیس را بر هم بزند توضیح داد: کاری با اتفاقی که افتاده ندارم. فقط توصیه ام به بازیکنان پرسپولیس این است که تمرکزشان را روی تمرینات بگذارند و فکرشان را مشغول مسائل حاشیه ای نکنند.

وی افزود: حیف است تیمی به این خوبی که روند رو به صعودی را طی می کند وضعیتش از حالت عادی خارج شده و این روند از دست برود. پرسپولیس اگر به همین شکلی که در نیم فصل اول کار را به پایان رساند ادامه مسابقات را شروع کند شانس قهرمانی دارد ولی لازمه آن حفظ آرامش درون تیم است. 

بازیکن تیم ملی کشورمان در جام جهانی 98 فرانسه درباره انتخاب لیونل مسی به عنوان بازیکن برتر سال 2015 گفت: مشخص بود که مسی انتخاب می شود. این بازیکن یک سر و گردن از هر دو رقبایش بالاتر است. فوتبالیستی در خدمت تیم که هم توان کار انفرادی اش بالاست و هم خلاقیت دارد.

شاهرودی تاکید کرد: او می تواند در مدتی کوتاه نتیجه بازی را تغییر دهد و اگر 10 دقیقه هم برای تیمش به میدان برود تاثیرش را می گذارد. رای من هم مسی بود و فکر می کنم که به حق توپ طلا را از آن خود کرد. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ارتباط با مسابقات تیم امید در انتخابی المپیک ریو خاطرنشان کرد: بازی های سختی است. تیم باید پله پله جلو برود. این قدر هم نگویند که این تیم خیلی خوب است. زمانی که من هم در تیم امید بودم خیلی ها می گفتند که آن تیم بهترین تیم امید تاریخ است.

شاهرودی تاکید کرد: این حرف ها را باید دور ریخت و از غرور فاصله گرفت. همه تیم های حاضر در این مسابقات دلشان می خواهد به المپیک بروند. همان طور که ما می خواهیم. پس هیچ کسی برای شکست خوردن در قطر اردو نزده. امیدوارم اتفاق خوبی برای ما بیفتد و پس از سال ها به المپیک برویم. این به نفع همه فوتبالی ها خواهد بود.