او که از نظر فنی بازیکن خوبی است، به اعتقاد نفتی‌ها از نظر رفتاری، هنوز ضعف‌هایی دارد. رفتارهای بیرانوند بعد از منتفی شدن حضورش در پرسپولیس، در نوع خود عجیب است...

 

رفتار عجیب در تلویزیون

بیرانوند به محض آنکه حضورش در پرسپولیس منتفی شد، به شبکه 6 و برنامه چهارسوی ورزش رفت. در لحظه‌ای که مجری برنامه تصور می‌کند، دوربین روی او نیست، با اشاره به بیرانوند می‌گوید جوابش را بدهد که بعد مشخص می‌شود منظور، جواب قنبرزاده مدیر عامل نفت بوده است. نفتی‌ها تصور می‌کنند دروازه‌بان‌شان، در واقع آنجا با انجام هماهنگی لازم پیش از برنامه قصد داشته این بحث را وسط بکشد.

 

پولم را می‌خواهم

پس از آنکه بیرانوند در نفت می‌ماند، مسئولان پیش‌بینی می‌کنند او پیش از اردوی ترکیه، رفتارهایی انجام دهد. بیرانوند به فرودگاه می‌رود و در آنجا، به مسئولان تیم می‌گوید: «اگر همین الان 40 درصد از قراردادم را واریز نکنید و پیامکش برایم نیاید، نمی‌آیم.» منصوریان هم با ناراحتی می‌گوید: «مشکلی نیست. اگر دوست داری می‌توانی به خانه‌ات برگردی.» با این حال بیرانوند همراه تیم می‌رود.

 

این چه رفتاری است؟

بازیکنان نفت تهران هم از رفتارهای بیرانوند تعجب می‌کنند. او در همان شروع اردو در ترکیه، به چند بازیکن تیم می‌گوید: «دلم با نفت نیست و می‌خواهم بروم.» او حتی با کادر فنی تیم قهر می‌کند و در جلسات فنی، به کسی توجه نمی‌کند و انگار نه انگار باید به توصیه‌های فنی گوش دهد. رفتار او به شکلی بوده که حتی مسئولان تیم به شدت از دستش دلخور هستند.

 

حالا نوبت منصوریان است

با توجه به آنکه بیرانوند رفتارهایی عجیب از خود نشان می‌دهد و به بازیکنان هم گفته دلش با تیم نیست، منصوریان می‌تواند بیش از همیشه دیسیپلین کاری خود را نشان دهد. قبل از بازی استقلال و نفت وقتی بیرانوند به دستورات منصوریان توجه نکرد، از تیم کنار گذاشته شد و سرانجام بعد از مدتی مجبور شد عذرخواهی کند تا در ترکیب نفت قرار گیرد ولی با رفتاری که بیرانوند حالا دارد، همه منتظر هستند ببینند تا منصوریان چه تصمیمی درباره‌‌اش خواهد گرفت.