رضا حسنی خو درباره بازداشت یکی از روسای فدراسیون اظهار داشت: یکی از روسای فدراسیون ها شاکی داشت و به همین خاطر پرونده ایشان در دادگاه پیگیری شده است. البته هنوز مساله بازداشت ایشان را من اطلاعی ندارم. دلیل بازداشت شان مسائل مالی بوده است.

وی درباره اتفاقات رخ داده برای سوشا مکانی اظهار داشت: علی القاعده ما یکسری هنجارها داریم و مردم از ما توقع دارند که اگر این هنجارها رعایت نشود برخورد کنیم. 

حسنی خو درباره مسائل فرهنگی در ورزش گفت: معاونت فرهنگی اقداماتی را انجام داده است. البته با توجه به حجم گسترده ای که در ورزش وجود دارد شاید به این سرعت نتوان کاری انجام داد. 

وی درباره آخرین پرونده محسن فروزان و سوشا مکانی اذعان داشت: درباره شکایت فرهاد کاظمی از محسن فروزان و مراحل پرونده اطلاعی ندارم اما پرونده مکانی در قوه قضائیه در حال پیگیری است و به کمیته اخلاق ارجاع شده است و فعلا سوشا از تمرین منع شده است. کمیته اخلاق نیز مدتی است که دوباره تشکیل شده است و به زودی رای سوشا مکانی را صادر خواهد کرد. 

حسنی خو درباره پاره ای اعتراضات ازسوی مدیران عامل باشگاه ها گفت: خیلی عادی نیست و حاشیه ها وجود دارد. بعضی از اعتراضات ماهوی است و بعضی از اعتراضات شکلی است. به نظر من شرایط نسبت به گذشته بهتر است. لازم است اگر دوستان سوالی دارند بپرسند تا رفع ابهامات صورت بگیرد.به هر حال  جلسه امروز درباره مسائل مالی بود. 

وی درباره اعتراضات دو تن از اعضای مجمع و صحبت های قنبرزاده گفت: بحث جدا کردن حسابرسی با بازرس صحبت قنبرزاده بود که پارسال هم مطرح شد که کفاشیان هم گفت حتما انجام خواهیم داد. اعتراضشان به این دلیل بود که سال گذشته این اتفاق نیفتاد.

حسنی خو درباره حسابرسی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من در این باره نمی توانم صحبتی کنم.