ارسلان مطهری مهاجم تیم امید و نفت تهران با یک حرکت پا به توپ و با عبور از سد بازیکنان سوری با یک ضربه پای چپ فنی و البته محکم دروازه حریف را باز کرد تا طلسم را بشکند.

گل این جوان ایرانی به لحاظ تکنیکی و فنی فوق‌العاده بود و می‌تواند حتی درسی برای سایر مهاجمان باشد که تا لحظه آخر دست از تلاش نکشیده و منتظر پاس هافبک‌ها نمانند.

ارسلان مطهری که پیش از شروع مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 در قطر به عنوان یکی از 10 استعداد برتر آسیا معرفی شد، حالا یک سر و گردن بالاتر از بقیه نشان می‌دهد.

گرچه دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات، بعد از پایان بازی ایران و سوریه علی کریمی را به عنوان ستاره زمین انتخاب کردند اما ضمن احترام به هافبک ملی‌پوش سپاهان معتقدیم ارسلان مطهری چیز دیگری بود.

شاگرد علی منصوریان در دقیقه 64 یک گل زیبا زد و در دقیقه 71 پاسی تماشایی به میلاد محمدی داد تا این یکی گل دوم ایران و تیر خلاص را بزند.

ارسلان مطهری برخلاف اغلب مهاجمان ایرانی فقط یک گلزن نیست، او دوندگی بی‌امانی دارد که مدافعان حریف را گیج می‌کند. به نسبت یک مهاجم نوک از سرعت و تکنیک قابل قبولی بهره‌مند است و بالاتر از آن از هوش سرشاری بهره می‌برد.

اگر یک بار دیگر دقیقه 64 بازی امیدهای ایران و سوریه را مرور کنید، شما هم مثل ما به این نتیجه می‌رسید که یک مهاجم بزرگ در فوتبال ایران در حال تولد است؛ بازیکنی که به راحتی می‌تواند پا جای پای بزرگان بگذارد و در تیم امید هم اجازه ندهد غیبت سردار آزمون حس شود.

چه بسا حضور ارسلان مطهری بود که باعث شد مسئولان تیم امید با غیبت سردار آزمون کنار بیایند و امیدواریم فقط با نوشتن این مطلب، مهاجم آماده کشورمان را چشم نزده باشیم!