برانکو به تیم آرامبخش تزریق کرد

در روزهای پرفشار بدنسازی، بازیکنان جدا از شرایط تمرین، تحت تأثیر مسائل مالی نیز قرار گرفته‌اند به شکلی که شایعه شده بود می‌خواهند یکی، دو روزی در اعتراض به عدم دریافت مطالبات‌شان تمرینات را تعطیل کنند اما مارکو استیلینوویچ بدنساز پرسپولیس مانع این کار شده بود.

مارکو همه چیز را به برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم در این مورد منتقل کرد تا مرد اول نیمکت سرخپوشان با شرایط متفاوتی مواجه شود‌‌؛ بازیکنان معترض و باشگاه بی‌پول!

برانکـــو برای آرام کردن بازیکنانش، قبل از شروع تمرین روز سه‌شنبه، همه آنها را در زمین چمن دور خود جمع کرد تا برای‌شان صحبت کند. او در ابتدا به بازیکنانش گفت: «وقتی به لیگ و بازی‌های رفته نگاه می‌کنم، با دستاوردهای مهمی از سوی شما مواجه می‌شوم. می‌خواهم بابت این مسائل از همه‌تان تقدیر کنم چون تا به حال

عالی بودید. نقص‌هایی هم وجود داشته ولی من از تک‌تک‌‌تان راضی هستم.»

برانکو که همیشه سعی می‌کند در جمع بازیکنان، از ادبیاتی هیجان‌انگیز استفاده کند، ادامه داد: «شما تنها نیستید و من همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم. باید بگویم بازیکنان جوان‌تر، عالی بودند و می‌خواهم از آنها تقدیر کنم. همچنین انتظار دارم بازیکنان باتجربه پرسپولیس مثل 17 هفته ابتدایی لیگ، با قدرت زیادی به فکر جمع کردن حواشی باشند و در این راه به من کمک کنند. برای من بین محسن بنگر با 35 سال سن و میلاد کمندانی با 21 سال سن هیچ تفاوتی وجود ندارد غیر از اینکه انتظارم از بازیکنان باتجربه برای جمع کردن حواشی اطراف تیم بیشتر است. حالا هم تمرینات را با فشار بدنسازی زیادی ادامه می‌دهیم چون می‌خواهیم قهرمان شویم و به امتیازات 13 بازی پایانی لیگ احتیاج داریم. بهتر است اگر کسی بهانه‌ای در ذهنش دارد تا کار تیم را سخت کند، آن بهانه‌ها را فراموش کند زیرا در دوران بدنسازی، همه بازیکنان تیم مجبورند به تمرینات فکر کنند و اگر غیر از این باشد، به تیم لطمه جبران‌ناپذیری وارد می‌شود.»

این حرف‌های برانکو، خیال بازیکنان را راحت کرد که او نمی‌خواهد مسائل مالی در ادامه برای پرسپولیس دردسرساز باشد و دیگر اجازه نمی‌دهد تمرین به خاطر چنین مسائلی تعطیل شود.