کاشانی: درخواست کی‌روش برای حضور در تمرین امید دروغ است

حبیب کاشانی اظهار داشت: درگذشت پورکاظمی و جواد رفوگر را تسلیت می‌گویم و تولد حضرت عبدالعظیم را تبریک می‌گویم.

وی در مورد شرایط تیم ملی امید یادآور شد: تمامی تیم‌هایی که در این مرحله حضور پیدا کرده‌اند قابلیت حضور در المپیک را دارند. خدا را شکر همه بازیکنان از لحاظ جسمی و روحی و روانی آماده هستند و تلاش دارند به هدف اصلی خود که قهرمانی در مسابقات است به دست آورند.

مدیر تیم امید در خصوص اینکه بازیکنان ممنوع‌المصاحبه هستند گفت: خیر. متاسفانه قرار بود 13 خبرنگار به قطر بیایند که بنا به دلایلی نیامدند. با وجود اینکه فدراسیون قطر تا اینجا مشکلی به وجود نیاورده اما ID کارت خبرنگاران صادر نشده است و صحبت‌هایی با سفیر و مسئولان انجام داده‌ایم که این مسئله برطرف شود.

وی در مورد حضور کی‌روش در ورزشگاه خاطرنشان کرد: وقتی متوجه شدم او آمده است به سمت او رفتم و عرض احترام کردم. در بین نیمه هم او را دیدم اما پایان بازی فکر می کنم عجله داشت و  ورزشگاه را ترک کرد.

مدیر تیم ملی در مورد اینکه آیا قبول دارد که تعاملی بین تیم ملی و امید وجود ندارد و اینکه چه کسی از کی‌روش فیلمبرداری کرده است گفت: فیلم حتما توسط خبرنگار و به صورت حرفه‌ای تهیه شده است. تعامل یعنی اینکه کی‌روش وظیفه خود را انجام داده است اینکه شایعه شده کی‌روش 2 بار قصد حضور در تمرین را داشته دروغ است هیچ کسی با من صحبت نکرد. فقط در حد یک سلام و علیک بوده است سایر موراد داستانسرایی است.

کاشانی تاکید کرد: اگر دوستان کمک کنند و به حاشیه نروند باعث می‌شود که موفق باشیم این موارد مهم نیست مهم این است که بتوانیم تیم را به المپیک ببریم و حسرت 40 ساله را به اتمام برسانیم.