مظلومی ۶ ماه آینده را پیش‌بینی کرد

محمود فکری  درباره اینکه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان موردنظرش را جذب نکرده است، اظهار داشت: تعطیلات نیم‌فصل فرصتی است که تیم‌‌ها بتوانند خودشان را تقویت کنند و در پست‌هایی که ضعف دارند، بازیکنان موردنظرشان را به خدمت بگیرند. اگر استقلال نتوانسته تاکنون بازیکنان موردنظرش را جذب کند، این فرصت‌ها را از دست داده است.

وی افزود: باید دید که سرمربی استقلال نیاز دارد بازیکنی جذب شود یا خیر. اگر سرمربی نیاز به بازیکن داشته باشد، در روزهایی که به پایان نقل‌وانتقالات باقی مانده است، مسئولان نقل‌وانتقالات استقلال باید اقدام به جذب بازیکنان مدنظر کنند.

مربی پیشین استقلال در خصوص اینکه پرویز مظلومی اعلام کرده بازیکنان موردنظرش جذب نشده‌اند، اما برخی افراد عنوان می‌کنند که تیم او نیاز به بازیکن ندارد، گفت: مسئولان باشگاه نباید به این فکر کند که این «برخی‌ها» چه می‌گویند. باشگاه باید به سرمربی تیم توجه کند که آیا نیاز به بازیکن دارد یا خیر. سرمربی بهترین فردی است که شش ماه آینده را پیش‌بینی کرده و بر اساس آن از نیازهایش صحبت می‌کند.

فکری در ادامه گفت‌وگوی خود با تسنیم در رابطه با مشکلات مالی استقلال و ناراحتی بازیکنان خاطرنشان کرد: متأسفانه در همه تیم‌ها مشکلات مالی وجود دارد. سال گذشته که در استقلال بودیم این مشکلات بیشتر بود. مشکلات مالی جزو موانعی است که برای قهرمانی وجود دارد. اگر تیمی در میانه جدول بوده و دچار مشکل مالی باشد، برای آن تیم تفاوتی نمی‌کند که مشکلات مالی چقدر تأثیرگذار است، اما برای تیمی که می‌خواهد به قهرمانی برسد، این مسئله مانعی بزرگی خواهد بود.