نوازی: سال گذشته تماشاگران استقلال بیشتر بود

 ابتدا در خصوص دیدار تیمش برابر ملوان و جو حاکم بر ورزشگاه تختی بندرانزلی اظهار داشت: در ابتدا همه چیز خوب بود، هر چند که شعارهایی علیه آرش برهانی می‌دادند. در نیمه دوم هم در یک صحنه حنیف توپ را گرفت و همین موضوع باعث شد تا هواداران ملوان واکنش نشان دهند.

وی افزود: آنها بی‌احترامی کردند، ولی این چیزها در فوتبال وجود دارد و متأسفانه از بین نمی‌رود. شاید تماشاگران را محروم کنند، ولی آنها بعد از محرومیت دوباره ناسزا می‌گویند. شما می‌بینید که داوران هم محروم می‌شوند، اما اتفاقی نمی‌افتد.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «گرفتن 34 امتیاز در 17 بازی عملکرد خوبی برای استقلال محسوب می‌شود؟»، تأکید کرد: نظر من این است که از نظر امتیازگیری عملکرد ایده‌آلی نداشتیم، ولی کارمان نسبتاً خوب بوده است. ما در چند بازی مثل دیدار برابر پرسپولیس، سایپا و ملوان در دقایق پایانی گل خوردیم و امتیازهای حساسی را از دست دادیم. باید این امتیازها را جبران کنیم.

نوازی در مورد اینکه عنوان می‌شود استقلال در دفاع تیمی مشکل دارد، گفت: شاید این موضوع تا اندازه‌ای درست باشد، ولی تا حدودی این مشکل را برطرف کرده‌ایم. ما به دلیل محرومیت و مصدومیت بازیکنان و همچنین تعطیلات لیگ فرازونشیب داشتیم، ولی باید بهتر شویم.

وی در مورد اینکه چرا استقلال نسبت به پرسپولیس هواداران کمتری در ورزشگاه دارد، گفت: نمی‌دانم چرا این‌طور است. پارسال استقلال تیم ششم جدول بود و تماشاگر به ورزشگاه می‌آمد، اما امسال با وجود اینکه صدرنشین هستیم، تماشاگر نمی‌آید. نمی‌دانم آنها چه مشکلی دارند.

نوازی در مورد شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند چنین قولی در مورد تیمش بدهد، ولی ما تلاش می‌کنیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.