امید عالیشاه بازیکن تهاجمی پرسپولیس در خصوص دیدار مقابل پدیده گفت: در چند هفته گذشته خیلی خوب بازی می‌کردیم و نتایج خوبی هم کسب می‌کردیم. این موضوع باعث شده بود به بالای جدول صعود کرده و در رده چهارم قرار بگیریم.

عالیشاه در ادامه افزود: مقابل پدیده هم فقط با قصد کسب 3 امتیاز به مصاف حریف رفتیم اما با وجود تمام تلاشی که کردیم آن تیم همیشگی نبودیم و باختیم. عالیشاه تأکید کرد: ما در بازی رفت هم مقابل استقلال خوزستان به نوعی با بدشانسی مواجه شدیم و به نظرم در آن بازی مستحق شکست نبودیم چون چند فرصت صد درصد گل‌مان با بدشانسی تبدیل به گل نشد تا در پایان به شکل بدی در اهواز نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کنیم.

عالیشاه ادامه داد: بازی با پدیده تمام شد و در این شرایط باید تمام فکر و نیروی‌مان را به بازی بعدی معطوف کنیم تا با کسب 3 امتیاز از کورس مدعیان عقب نمانیم. سعی می‌کنیم استقلال خوزستان را ببریم و به تعطیلات برویم.

هافبک نفوذی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس این روزها بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد و تمامی کارشناسان و هواداران تیم را هم از نحوه بازی‌اش راضی ساخته است. تیم ما بیشترین موقعیت گل و فشار را روی دروازه حریفان می‌آورد به شکلی که آنها را مجبور به بازی دفاعی می‌کند.

باید به این نکته هم توجه کنیم که در شرایط فعلی که تیم‌ها قصد دارند به تعطیلات بروند تمام نیروی‌شان را معطوف به بازی هفته هفدهم و نتیجه‌گیری در آن می‌کنند تا با شرایط بهتر و امتیاز بالاتر به تعطیلات بروند، مطمئناً این نکته بازی ما و استقلال خوزستان را حساس‌تر می‌کند و جایگاه دو تیم هم در جدول به حساسیت دیدار روز پنج‌شنبه دامن می‌زند.