رحیم زهیوی درباره تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی کاملا در اختیار تیم ما بود و موقعیت های بسیار زیادی روی دروازه سپاهان خلق کردیم اما جوانی ما باعث شد از  موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را نبریم و روی تک موقعیت سپاهان هم گل خوردیم در حالی که نتیجه بازی باید با اختلاف 3 گل به نفع خاتمه می یافت. 

 

وی درباره گلی که به سپاهان زد خاطرنشان کرد: نوید عاشوری با حرکت فوق العاده ای که انجام داد و پاس زیبایی که برای من فراهم کرد گلزنی را برایم بسیار آسان نمود. خوشحالم که توانستم باز هم به تیمم  کمک کنم اما باید به شما بگویم در طول جریان بازی هم من بسیار خوب بازی کردم و بارها بارها مدافعان تیم حریف را آزار دادم. 

 

هافبک استقلال خوزستان درباره خوشحالی زیاد عبدالله ویسی بعد از گلی که او به ثمر رساند بیان داشت: عبدالله ویسی از این گلی که به ثمر رسانیدم بسیار خوشحال شد از طرفی او علاقه ویژه ای به من و بازی ام دارد به خاطر همین خوشحالی اش دو چندان شد. 

 

وی درباره بازی این هفته تیمش مقابل پرسپولیس گفت: مقابل تیمی بازی داریم که بسیار قدرتمند است هم ما و هم پرسپولیس به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود آنها لیگ را خوب شروع نکردند اما رفته رفته وضعیت شان بهتر شد و حالا یکی از بهترین تیم های ایران هستند. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارند و هم کادر فنی با درایتی را پشت خود می بینند اما ما هم می خواهیم هر طور شده در صدر جدول باقی بمانیم. 

 

بازیکن سوسنگردی استقلال خوزستان درباره اینکه او هم مانند بختیار رحمانی مورد توجه یکی از تیم های پرطرفدار پایتخت است و این احتمال وجود دارد که در صورت خوب بازی نکردنش شایعه هایی مانند رحمانی برایش به وجود بیاید خاطرنشان کرد: نگران هیچ چیزی نیستم اتفاقا می خواهم در بازی مقابل پرسپولیس بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم. الان در آماده ترین وضعیت خودم قرار دارم و برای جدال با پرسپولیس کوه انگیزه هستم. 

 

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس با او تا الان صحبتی کرده است یا خیر، اذعان داشت: فعلا با من صحبتی نکردند. من در حال حاضر بازیکن استقلال خوزستان هستم و تمام توانم را برای موفقیت این تیم  خواهم گذاشت. از طرفی پرسپولیس هم  تیم بسیار بزرگی است و بازی کردن برای آنها افتخاری است که نصیب هر بازیکنی نمی شود. با این حال اگر پیشنهادی به من شد باشگاه استقلال خوزستان باید نظر نهایی را بدهد و من مطیع هستم. قول نمی دهم اما تمام فکر و ذکرم این است که به پرسپولیس گل بزنم تا هواداران استقلال خوزستان خوشحال شوند. 

 

زهیوی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می کند آیا استقلال می تواند با پیروزی مقابل سیاه جامگان به برتری برسد یا خیر، تصریح کرد: استقلال تیم قدرتمندی است و فکر نمی کنم مقابل سیاه جامگان کار سختی داشته باشد اما با این حال پیروزی با اختلاف سه گل کار سختی است که فکرنمی کنم استقلال بتواند آن را انجام دهد.