بابک حاتمی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل پدیده خراسان گفت: خوشبختانه وضعیت تیم بسیار خوب است و توانسته‌ایم با بازی‌هایی که انجام می‌دهیم، هم دل هواداران را به دست آورده و هم در نتیجه‌گیری موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: در چند بازی با وجود اینکه از حریفانمان سرتر بودیم اما با بدشانسی یا نادواری روبه‌رو می‌شدیم و در چند بازی هم در لحظات آخر برد را با مساوی یا حتی شکست مثل بازی با ذوب‌آهن عوض کردیم که اگر این بدشانسی‌ها نبود الان پرسپولیس با اقتدار در صدر جدول بود.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: خوشبختانه یک مربی با دانش و با تجربه مثل برانکو بالای سر بازیکنان است و او برگ برنده ماست که توانست با برنامه‌هایش تیم خوبی را آماده کند به طوری که الان کسانی که پرسپولیس را جزو تیم‌های ضعیف می‌دانستند، به این مسئله اذعان دارند که پرسپولیس جزو مدعیان قهرمانی لیگ شده است.

حاتمی در مورد شرایط خودش هم تصریح کرد: خودم بعد از مصدومیت و بیماری که به آن دچار شدم، خوشبختانه شرایط خوبی دارم و با همه توان مشغول تمرین هستم تا هر زمان که برانکو صلاح دانست برای پرسپولیس مؤثر باشم، به هر حال ما بازیکنان سربازان فرمانده‌ای مثل برانکو هستیم و او هر کجا صلاح بداند، از من استفاده خواهد کرد و من هم با همه توان و انرژی‌ام برای پرسپولیس بازی می‌کنم.

حاتمی در مورد دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل پدیده در مشهد افزود: قطعاً در مشهد بازی سختی خواهیم داشت چرا که پدیده با همه توان به مصاف ما خواهد آمد تا از این بازی خانگی امتیاز بگیرد، اما به هر حال ما پرسپولیس هستیم و آنها باید نگران بازی مقابل ما باشند. ما در این بازی برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و چیزی جز گرفتن این سه امتیاز ما را آرام نمی‌کند.