روز سرنوشت ساز برای دروازه پرسپولیس!

،آخرین خبر هفته گذشته رسانه‌ها در این خصوص معرفی دو گلر کروات از سوی برانکو به باشگاه بود که قاعدتا اگر پسند شوند یکی از آنها پرسپولیسی می‌شوند. در مورد این گلرها البته اطلاعات دقیقی بیرون نیامد اما گفته شده آنها روزمه خوبی دارند.

برانکو ایوانکوویچ اما حاضر نیست هیچ حرفی درباره گزینه یا گزینه‌های مد نظرش بزند و تنها به گفتن این جملات اکتفا می‌کند: «برای پست دروازه‌بانی گزینه‌های زیادی داریم که مذاکراتی هم انجام شده اما از کسی اسم نمی‌بریم تا اینکه همه چیز نهایی شود.» وی در مقابل تکرار پرسش‌های خبرنگاران در این خصوص که گلر کروات یا علیرضا حقیقی را می‌خواهد به نوعی عصبانی شده و می‌گوید: «متوجه حرف‌های من نشدید؟ گفتم همه چیز تا یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.»

از طرفی علی اکبر طاهری به عنوان مسوول باشگاه پرسپولیس و فردی که باید موضوع نقل و انتقالات را رهبری کند، می‌گوید دنبال جذب دروازه‌بان جدید است و اینطور نیست که کاری انجام نداده باشد: «ما بیکار ننشسته‌ایم و همین امروز (جمعه) که مثلا تعطیل است، من از صبح پیگیر کارهای باشگاه هستم. صحبت‌هایی درباره جذب دروازه‌بان جدید انجام شده و مطمئن باشید که در این هفته یک دروازه‌بان خوب به تیم اضافه می‌کنیم. درست است که چند روز بیشتر به پایان نقل و انتقالات نمانده اما به هر حال ما هم باید با در نظر گرفتن یکسری محدودیت‌ها اقدام به جذب بازیکن کنیم.»

جالب است بدانید که با جدی شدن جذب دروازه‌بان خارجی و با توجه به اینکه سهمیه غیر آسیایی‌های پرسپولیس پر بوده از روز پنج‌شنبه اومانیا دقایقی به صورت اختصاصی تمرین می‌کند. این یعنی که باشگاه می‌خواهد اومانیا را کنار بگذارد و برای جدایی با او توافق کند که باید دید واکنش این مدافع مسن به درخواست باشگاه چیست.