در ادامه مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ریو، شامگاه امروز جمعه و از ساعت ۲۰ تیم فوتبال امید ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف تیم امید قطر رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

احمد علاالدین(۳۴) و  حسن عبدالکریم(۵۶) برای تیم قطر گل زدند. علی کریمی(۹۰) برای ایران گل زد. روزبه چشمی کاپیتان تیم فوتبال ایران امید در دقیقه ۶۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

تیم فوتبال امید ایران در شرایطی این دیدار را آغاز کرد که در نخستین بازی خود برابر سوریه به برتری ۲ بر صفر رسیده بود. با این حال بجز دقایق ابتدایی بازی که شاگردان خاکپور نمایش قابل قبولی داشتند در اکثر دقایق باقی مانده نیمه اول نمایش ضعیفی داشتند و این فرصت را در اختیار حریف قرار دادند تا از ضد حملات و استفاده از عمق دفاع ایران موقعیت های خطرناکی را ایجاد کنند.

گل قطری ها در نیمه اول از عمق دفاع ایران به ثمر رسید. این تیم البته از همین نقطه صاحب موقعیت های دیگری هم شد اما نتوانست در نیمه اول از آنها استفاده کند. در نیمه دوم تیم ایران برای جبزان گل وارد زمین شد اما ضعف خط دفاعی بازهم کار دست تیم امید داد و در دقیقه ۵۶ قطری ها روی یک ارسال کرنر و استفاده حسن عبدالکریم به گل دوم دست پیدا کردند.

درحالی که تیم امید ایران برای جبران دو گل خورده تلاش می کرد در دقیقه ۶۸ داور یک پنالتی به سود این تیم اعلام کرد اما در شرایطی که گل شدن این ضربه می توانست روند بازی را تغییر دهد، روزبه چشمی که کاپیتان تیم ایران نیز هست نتوانست توپ را گل کند و دروازه بان قطر آن را مهار کرد.

در دقایق پایانی تیم ایران حملات جسته و گریخته ای را روی دروازه قطر انجام داد اما تنها یک بار در دقیقه ۹۰ توانست توسط علی کریمی به گل برسد و یکی از گل های خورده را جبران کند.

تیم فوتبال قطر با این پیروزی تیم قطر شش امتیازی شد و صدرنشین گروه یک شد. تیم امید ایران با ۳ امتیاز باید منتظر دیدار با چین باشد. تیم امید سوریه هم که روز جمعه چین را شکست داده بود ۳ امتیازی است. چین هم که بازی اول را به قطر باخته بود بدون امتیاز است.