دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی در حالی با یکدیگر مصاف دادند که در دو وقت اضافی هم نتوانستند به برتری برسند و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی امید ابراهیمی اولین ضربه استقلالی‌ها را به آسمان کوبید تا امیدواری نفتی‌ها به برد بیشتر شود.

مهدی شیری مدافع راست جوان نفتی‌ها ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد.

پروپییچ دومین ضربه آبی‌ها را برخلاف جهت حرکت وحید شیخ‌ویسی به تور دروازه رساند. در ادامه محمد دانشگر با یک ضربه فوق‌العاده پنالتی دوم نفت را تبدیل به گل کرد. ضربه سوم آبی‌ها را میثم مجیدی با ضربه‌ای دقیق گل کرد. عباس بوعذار ضربه سوم نفت را به ثمر رساند. از آن طرف هم پنالتی هرایر مکویان گل شد.

پنالتی چهارم نفت توسط حمید بوحمدان خراب شد. نوبت به روزبه چشمی رسید تا ضربه پنجم استقلال را بنوازد اما او هم ضربه‌اش را به آسمان کوبید!

استقلال خیلی شانس آورد که ضربه پنالتی ارسلان مطهری را سیدمهدی رحمتی با واکنشی فوق‌العاده مهار کرد وگرنه آبی‌ها از جام حذفی باید کنار می‌رفتند!

در ادامه نیز درخشش فوق‌تصور کاپیتان استقلال باعث شد تا پرویز مظلومی از این مرحله به سلامت عبور کند.

این مطلب نسبتاً بلند را نوشتیم تا یادآوری کنیم روزبه چشمی پنالتی‌زن نیست. اگر کادر فنی محترم تیم امید و محمد خاکپور به خود زحمت داده و بازی نفت تهران و استقلال را در چارچوب جام حذفی تماشا می‌کردند، در دیدار حساس با قطر مأموریت زدن ضربه پنالتی را به روزبه چشمی واگذار نمی‌کردند.

کاپیتانی که برخلاف میل باطنی(!) مجبور شد در خط دفاعی بازی کند و با قد و قواره بلند و تکنیک نه‌چندان زیاد اصلاً گزینه مناسبی برای زدن ضربه پنالتی نبوده و نیست.

جالب آنکه در همین ترکیب تیم امید، محمد دانشگر حضور داشت که ضربه پنالتی‌اش مقابل استقلال تهران و سیدمهدی رحمتی را به زیبایی تبدیل به گل کرده بود!