برانکو: فوقش پلی استیشن بازی می کنیم!

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان درباره عملکرد بازیکنان اظهار داشت: هدف ما این بود که همه بازیکنان در این دیدار بازی کنند. تا تعداد بازی هایشان بیشتر شود. من راضی هستم. فردا هم هر بازیکنی یک نیمه بازی می کند. 

سرمربی پرسپولیس درباره آلودگی هوای تهران و اینکه شاید بازی دوستانه فردا با پاراگ منتفی شود بیان داشت: در این باره اطلاعی ندارم اگر شرایطش نبود بازی نمی کنیم. البته هوا اینجا زیاد آلوده نیست. اگر نتوانستیم بازی کنیم یا بدنسازی خواهیم کرد یا پلی استیشن بازی می کنیم. 

وی درباره موضوع دروازه بان پرسپولیس به خبرنگار کاپ، گفت: تا دو سه روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد نمی توانم به قطعیت صحبت کنم هر موقع باشگاه مشکل دروازه بان راحل کرد درباره آن صحبت می کنیم. تا روز جمعه که مسابقه داریم دروازه بان باید برسد. 

سرمربی پرسپولیس درباره بازیکنان تستی که به جمع سرخپوشان ملحق شدند به خبرنگار کاپ، یادآور شد: امیرعباس آینه چی با باشگاه قراردادی یک ساله امضا کرد و بقیه را هم باید فردا بازی شان را ببینیم. این بازیکن جزو سهمیه زیر 23 سال حساب می شود و در پست دفاع بازی می کند.

برانکو در پایان درباره رویارویی احتمالی ذوب آهن در جام شهدا و همچنین دیدار با این تیم در لیگ برتر گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد. تنها چیزی که اهمیت خواهد داشت این است که باید هر دو بازی را ببریم.