جانشین سوشا فردا مشخص می شود

 برانکو ایوانکوویچ با حضور در شبکه رادیویی ورزش درباره اینکه دوست دارد با جوانان کار کند اظهار داشت: من همیشه دوست دارم با جوانان کار کنم زیرا زندگی با آن‌ها لذت‌بخش است. اگر این جوانان هم انگیزه کار داشته باشند که خیلی بهتر می‌شود. جوانان همیشه اهل کار و تلاش هستند. در تیم پرسپولیس هم روزهای خوبی را داریم اما گاهی اوقات خبرنگاران من را اذیت می کنند.

 وی ادامه داد: ما همیشه برای شادی هواداران تلاش می کنیم. من به اینجا آمده ام تا به سوالات آن‌ها پاسخ بدهم البته باید بگویم شاید نتوانم به بخشی از این سوالات جواب بدهم.

 سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا علاقه دارد در تیم‌های باشگاهی فعالیت کند گفت: وقتی شما در باشگاه فعالیت می کنید بیشتر با جوانان در ارتباط هستید. یکی از دلایلی که هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را پذیرفتم همین موضوع بود. البته هواداران هم که تعداد آن‌ها بسیار زیاد است شوق مرا برای پذیرفتن هدایت پرسپولیس زیاد کرد.

وی ادامه داد:در حال حاضر گزینه تیم ملی همچنان باز است. کار در تیم ملی هم محاسن و ارزش‌های خودش را دارد. آن چیزی که برای من مهم است این که در باشگاه روش خاص خودم را دارم و در تیم ملی هم تجربه بالایی را به دست آوردم. من 7 سال در کرواسی سرمربی تیم ملی بودم و 5 سال هم سرمربی تیم ملی ایران بودم و در بزرگترین رویدادهای جهانی نیز حضور داشتم. به سوابق کاری خودم افتخار می کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره تفاوت فوتبال ایران نسبت به سال 2006 گفت: فوتبال ایران درباره مسائل هجومی جهانی تر شده است و پیشرفت‌های زیادی داشته اما شاید بتوان گفت آن ستاره هایی که در دوره من حضور داشتند الان دیگر نیستند اما جوانان زیادی هستند که در حال ساختن نسل آینده فوتبال ایران هستند.

برانکو درباره دروازه بان پرسپولیس اظهار داشت: ما 24 ساعت وقت داریم که دروازه بان بگیریم، ما 15 دروازه بان را آنالیز کردیم و در مسیر خوبی قرار گرفتیم، فردا تصمیم نهایی را می گیریم. مایل نیستم اسم ببرم چون مطرح می شوند و در نهایت نمی شود و به مشکل بر می خورند. بازیکنانی بوده اند که از ما استفاده کرده اند که خودشان را تبلیغ کنند.

 

وی ادامه داد: هادی نوروزی کاپیتان ما بود، کاپیتان پرسپولیس بودن افتخار بزرگی است. متاسفانه این اتفاقی بود که خانواده ایشان، ما و هواداران دچارش شدیم و نمی توانیم جای خالی او را پر کنیم. نمی توانیم کسی را بیاوریم که فقط کسی را بیاوریم. خوشبختانه هم بازی های او با شوق و انگیزه مضاعف خودشان را بالا کشیده اند که فقدان او را جبران کنیم. انشاالله بتوانیم قهرمان شویم و این پیروزی را به هادی تقدیم کنیم.

 

برانکو در باره بحران ابتدای فصل گفت: در شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و مدتی طول کشید که تیم مان تکمیل شود، یک روز قبل از شروع فصل مدیرعامل جدیدمان به باشگاه آمدند و او هم با مشکلات زیاد دست و پنجه نرم کرد. خلاصه اینکه تنها 15 روز قبل از شروع فصل تیم را بستم. ضمن اینکه محرومیت بازیکنان از فصل قبل مشکل بزرگی بود، سوشا در 3 بازی اول محروم بود، طارمی، عالیشاه و نورمحمدی هم بازی اول را محروم بودند. با وجود این کمبودها بازیکنان جدیدی مثل مسلمان و حیدریه به تیم آمدند. ایمان صادقی هم 5 روز قبل از بازی ها آمدند. نمی خواهم به مشکلات داوری اشاره کنم ولی علی رغم همه این مشکلات از حریفان مان بهتر بودیم.