برانکو را چه به انتخاب دروازه بان؟!

درباره جذب دو دروازه بان جدید تیم پرسپولیس اظهار داشت: اول باید این توضیح را بدهم که چرا برای چنین کار مهمی از پیشکسوتان دروازه بانی باشگاه تحت هر عنوانی مثل کمیته فنی نظرخواهی نمی شود؟ ما پول که نمی خواهیم هیچ، حاضریم به پرسپولیس پول هم بدهیم اما اجازه بدهند حداقل دو جلسه تمرین دروازه بانی که می خواهد جای امثال من و عابدزاده بایستد را ببینیم. 

وی افزود: برانکو را چه به انتخاب دروازه بان؟ برانکو مربی خوبی است اما نمی تواند دروازه بان انتخاب کند. کار را باید به کاردانش سپرد. گلر ازبک را که اصلا نمی شناسیم و نمی دانیم چه شرایطی دارد اما نفر دیگر هم در نفت گلر سوم بوده و ظاهرا در خونه به خونه هم بازی کرده است. آخر پرسپولیس جای دروازه بان تیم لیگ یکی است؟ 

دروازه بان اسبق پرسپولیس تاکید کرد: کسی که درون دروازه این تیم می ایستد، باید شاخصه های مهمی داشته باشد. گلری شاید در بعضی تیم ها آسان باشد اما در پرسپولیس کار هر کسی نیست. دروازه بان 60 درصد تیم است. پرسپولیس با شرایط خوبی که در هفته های پایانی نیم فصل داشت، نباید در این زمینه ریسک می کرد. به قول برانکو این تیم شانس اولی یا دومی دارد. ولی آیا برانکو تخصصی هم در دروازه بانی دارد؟ 

سلطانی افزود: زمانی که میثاق معمارزاده به پرسپولیس آمد دیدیم چه شد. من به او گفتم که برود و در تیم های دیگر آبدیده شود؛ بعد به پرسپولیس بیاید. با دو تا دایو و شیرجه دروازه بان انتخاب نمی کنند. چند جلسه تمرین نشان می دهد گلر چه کاره است. البته من به عنوان یک پرسپولیسی متعصب آرزو می کنم این هایی که آمدند به تیم کمک کنند.

پسشکسوت تیم ملی درباره تیم ملی امید اذعان داشت: یکی از تیم های خوب امید سال های اخیر را داریم که فکر می کنم اگر روی دفاع کم اشتباه باشد قطعا قهرمان خواهد شد. چون در فاز هجومی بازیکنان باتکنیک خیلی خوبی دارد. 

سلطانی درباره دروازه بان تیم امید خاطرنشان کرد: اخباری آینده دروازه بانی تیم ملی است. البته من رشید مظاهری را هم خیلی قبول دارم اما فکر می کنم در همین تیم امید، 50 درصد بار روی دوش اخباری است که او از عهده اش برخواهد آمد.