سرمربی امید ژاپن: بازی فردا سخت خواهد بود

ماکوتو تگوراموری، سرمربی تیم امید ژاپن در آستانه رویارویی شاگردانش با تیم امید ایران اظهار داشت: بازی فردا قطعاً بازی سختی خواهد بود. هم ژاپن، هم ایران در مرحله گروهی خوب کار کرده‌اند و ما حالا در مرحله حذفی هستیم و این بازی بسیار حساس و از آن بازی‌هایی است که دیدن دارند. با توجه مهارت انفرادی، تاکتیک‌ها و توانایی دو تیم، این بازی در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد و یک اشتباه کوچک می‌تواند منجر به شکست شود. به همین دلیل باید کاملاً روی این بازی تمرکز داشته باشیم.

سرمربی تیم امید ژاپن ادامه داد: چیزی که ما باید به آن فکر کنیم، کسب پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی است. این همان چیزی است که تمام بازیکنان ما در 90 دقیقه یا 120 دقیقه به آن فکر می‌کنند. ایران بازیکنان خطرناک بسیاری دارد، مخصوصاً در خط حمله‌اش. بنابراین ما نمی‌توانیم بازیکنان این تیم را آزاد بگذاریم. من فکر می‌کنیم که ما نباید به آنها اجازه دهیم هر کاری می‌خواهند انجام دهند و بازی را با ریتمی که می‌خواهند پیش ببرند. اگر هر یک از بازیکنان ما در طول بازی بجنگند، می‌توانند فشار زیادی روی بازیکنان تکنیکی ایران بیاورند و این موضوع اعتماد به نفسشان را افزایش می‌دهد. به همین دلیل من از بازیکنان انتظارات زیادی داریم.

تگوراموری در پایان عنوان کرد: چیزی که نتیجه بازی را تعیین می‌کند، گلزنی است پس اینکه ما از موقعیت گلزنی‌مان نهایت استفاده را انجام دهیم بسیار مهم است.

تیم‌های امید ایران و ژاپن فردا از ساعت 17 در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی زیر 23 ساله‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.