حاج‌رضایی: مسئولان فدراسیون در مراسم ختم من حاضر نشوند

امیر حاج‌رضایی که در مراسم ترحیم رضا احدی شرکت کرده بود، گفت: یکی یکی به حکم سرنوشت از زندگی بیرون می‌رویم و بعد دور هم جمع می شویم. ما چقدر در این فوتبال با هم نامهربان هستیم، این نامهربانی را به رسانه‌ها سرایت می‌دهیم و مقابل هم می‌ایستیم و پس از این اتفاقات می‌آییم تا کنار هم باشیم. در دفتر یادبودی که برای رضا احدی گذاشته بودند،‌ نوشتم «بالای سرت نوشته است فصل رفتن بود، این چه موقع رفتن بود». رفتن برای رضا خیلی زود بود و این ضایعه اصلاً قابل توصیف نیست.

وی افزود: ما یکی یکی می‌رویم؛ امروز برای ختم احدی آمدیم و حالا باید خودمان را جمع کرده و برای مراسم مرحوم بهزادی آماده شویم. یک روز دیگر هم برای دیگران این اتفاق رخ می‌دهد. سیستم با ما نامهربان است و باید بگویم ما این فوتبال را نمی‌خواهیم، با وجود زحماتی که برای فوتبال کشیدیم، آن را نمی‌خواهیم.

حاج‌رضایی‌ عنوان کرد: مرگ برای همه هست، الان وحید قلیچ مریض است و وضع مالی خوبی هم ندارد و آقایان باید به وضعیت او برسند. ما دی‌ماه تلخی را داشتیم، اینانلو رفت، رضا احدی را از دست دادیم، منصور پورحیدری در بستر بیماری بود. امروز هم همایون بهزادی را از دست دادیم. چطور به عنوان فدراسیون فوتبال به هیچکدام از این اتفاقات ورود نمی‌کنیم؟ همایون بهزادی بارها برای تیم ملی بازی کرد، گل زد و مردم را شاد کرد. او بالای 10 بار در ICU بستری شد، اما آقایان فدراسیون کجا بودند و حتی یک بار به ملاقات او نرفتند. آقایان کجا بودید که کاروان رفت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: من هم رفتنی هستم، اما این آقایان هرگز و هرگز در مراسم من شرکت نکنند. بگذارید به عنوان یک فرد گمنام در همان یک قطعه‌ای که در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) به ما می‌دهند، بمانیم. نامهربانی دیدیم و هیچ چیز هم نمی‌خواهیم. این‌ها حرف دلم بود. من دهه 60 سرمربی تیم تهران «الف» بودم و رضا احدی آمد برای تیم ما بازی کرد، اما اکنون چه فایده‌ای دارد که بیایم و از خوبی‌های او بگویم؟ موقع بودن باید به وضعیت آنها رسیدگی کنیم. من برای کسی بد نمی‌خواهم، اما آقایان این رسمش نیست و مرگ برای همه هست. رفقا کم آوردیم. همه ما معرفت بلدیم، باید از آن استفاده کنیم.