تیم ملی امید ایران از مرحله یک‌چهارم نهایی راه‌یابی به المپیک 2016 به مصاف ژاپن رفت و این بازی در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در وقت‌های اضافه سامورایی‌ها با 3 گل پیروز شدند.

* بعد از اینکه تیم ایران گل سوم را دریافت کرد تعدادی از تماشاگران ایرانی که از ادامه بازی نا امید شده بودند ورزشگاه را ترک کردند.

* در پایان بازی اعضای کادر فنی تیم ملی امید ایران یکدیگر را در آغوش گرفتند و به هم دلداری دادند. محمد مایلی‌کهن بطری‌هایی که در کنار نیمکت ایران بود را جمع کرد.

* علی کریمی که از شکست مقابل ژاپن به شدت ناراحت بود و گوشه‌ای از زمین نشسته بود درخواست مایلی‌کهن مبنی بر رفتن به رختکن را رد کرد و از وی خواست تا چند دقیقه تنها باشد.

* مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش ایران هم در ورزشگاه حضور داشت و بازی ایران برابر ژاپن را از نزدیک تماشا کرد. وی در پایان مسابقه خود را به نزدیکی بازیکنان رساند و آنها را تشویق کرد.

* ژاپنی‌ها که از پیروزی مقابل ایران خوشحال بودند به سمت تماشاگران خود رفته و از حمایت آنها تشکر کردند. کادر فنی این تیم هم به سمت نیمکت ایران آمد و به اعضای کادر فنی ایران خسته‌ نباشید گفت.

* محمد خاکپور سرمربی تیم ملی فوتبال امید در پایان مسابقه وارد زمین شد و به تک تک بازیکنان دلداری داد. او همچنین از بازیکنانش خواست تا به سمت ژاپنی‌ها رفته و به آنها دست بدهند.

* اخباری دروازه‌بان تیم ایران در پایان مسابقه به روی زمین نشست و از شدت ناراحتی به تیرک دروازه تکیه داد.

* امیر عابدزاده و احسان پهلوان هم به سمت خاکپور رفتند و او را در آغوش گرفتند.

پس از این بازی بازیکنان تیم امید از فرط ناراحتی توان ایستادن نداشتند و نقش بر زمین شده بودند، خاکپور هم بالای سر بازیکنان حضور یافت و به آن‌ها دلداری و روحیه داد.

حسرت حضور تیم ملی در المپیک هم پس از پایان این دیدار 44 سال شد.

 

 

حجم ویدیو: 4.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:22