برانکو:لوبانف مرا امیدوار کرد!

برانکو ایوانکوویچ  درباره عملکرد تیمش در دیدار مقابل سایپا، اظها‌ر کرد: ما روز گذشته (جمعه) همان طور که انتظار داشتیم، زیبا و منطقی بازی کردیم. پس از تعطیلات نیم فصل سعی داشتیم فرم خوبمان را حفظ کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را ارائه دهیم. فراموش نکنید که انجام بازی زیبا و به همراه کسب نتیجه‌ از اهداف تیمی ما محسوب می‌شود.

 

برانکو در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره عملکرد لوبانف نیز، گفت: اصلا قبول ندارم که این د‌ر‌وازه‌بان گل‌های بدی را دریافت کرد. او روز گذشته عملکرد خوبی داشت و من را به آینده امیدوار کرده است، اما در نظر داشته باشید ضربه‌ای که روز گذشته مهاجم سایپا زد غیر قابل مهار بود و به سختی می‌شد آن را مهار کرد. با این حال در کل از عملکرد بازیکنان جدید تیم از جمله لوبانف و همین طور آینه‌چی رضایت دارم. ما با همین بازیکنان برای هدفمان که همان قهرمانی است، می‌جنگیم.

 

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس درباره عملکرد تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید در مسابقات انتخابی 2016 ریو نیز ، افزود: دوست نداشتم درباره مسائل تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید صحبتی کنم، زیرا باشگاه پر‌سپولیس فقط به من ارتباط دارد، اما الان می‌خواهم مطلبی را بگویم. من از شکست تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید ایران مقابل ژاپن بسیار ناراحت شدم. پیش از این تصور می‌کردم این تیم می‌تواند از این فرصت به دست آمده استفاده کند و سهمیه المپیک را بگیرد. افسوس می‌خورم که این فرصت برای فو‌تبا‌ل ایران از دست رفت، اما باید به نکته‌ای اشاره کنم و آن این است که فو‌تبا‌ل ایران صاحب یک نسل طلایی شده است که این نسل می‌تواند آینده فو‌تبا‌ل ایران را بسازد.

 

برانکو در پایان درباره انتقاداتی که نسبت به عملکرد کادرفنی تیم ‌ملی امید فو‌تبا‌ل مطرح می‌شود، گفت: من نمی‌توانم درباره عملکرد تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید اظهار نظری کنم. مطمئنا آقایانی که در فدراسیون فو‌تبا‌ل هستند، عملکرد کادرفنی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید را به دقت زیر نظر دارند و با آنالیز شاخص‌هایشان درباره عملکرد کادرفنی نظر می‌دهند. آنها هستند که تصمیم می‌گیرند این کادرفنی به کارش ادامه بدهد یا نه، اما نکته ‌ای که می‌توانم بگویم این است که باخت در فو‌تبا‌ل وجود دارد و نمی‌توان با یک باخت سرمربی یک تیم را برکنار کرد.