لجبازی سرمربی با این ستاره پرسپولیس+عکس

احمد نورالهی ستاره جوان پرسپولیس در روزهایی که همه انتظار داشتند در لیست نهایی تیم امید قرار بگیرد و راهی دوحه شود تا به ایران کمک کند طلسم 40 ساله نرفتن به المپیک را بشکند در تصمیم عجیب از سوی محمد خاکپور از فهرست مسافران نهایی بازماند تا با پرسپولیس در جام شهدا شرکت کند.

 

نورالهی دیروز مقابل سایپا مثل همه هفته های گذشته یکی از بهترین چهره های تیم برانکو لقب گرفت و چند ساعت قبل از مصاف امیدها برابر ژاپن نشان داد که جایش حسابی در دوحه خالی است. هافبک جوان پرسپولیس که رابطه بسیار صمیمانه ای با مهدی طارمی دارد دیروز در حالی در اتوبوس پرسپولیس کنار مهاجم ملی پوش سرخپوشان نشست و راهی ورزشگاه شهر قدس شد که باید در دوحه و در اتوبوس تیم امید می نشست تا ایران را مقابل ژاپن همراهی کند.

بدون شک با قابلیت ها و توانایی هایی که احمد نورالهی داشت اگر خاکپور با این بازیکن لجبازی نمی کرد و او را با خود به قطر می برد می توانست قدرت خط میانی ایران برابر ژاپن را با دوندگی ها و تکنیک نابش بیشتر کرده و زمینه صعود امیدها را فراهم کند اما یک بار دیگر فوتبال ملی ما چوب لجبازی های بی مورد را خورد تا بهترین فرصت برای رسیدن به المپیک را از دست بدهد.