خانه‌ام را می‌فروشم تا هزینه جراحی‌ام را بدهم

سعید محمدپور در خصوص اینکه چه زمانی مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: دنبال کار جراحی‌ام هستم و باید ببینم چه خواهد شد. البته من دیر اقدام نکردم و فدراسیون و کمیته المپیک متاسفانه دنبال کار من نیستند.

وی افزود: روز اول که مصدوم شدم برخوردها فرق داشت اما اکنون کسی دنبال کار من نیست. کل فدراسیون بسیج شده‌اند و خدا را شکر کار بهداد سلیمی انجام شد ولی من خودم دنبال کارم هستم، البته به نظر من باید به بهداد برسند و حق او است که کارش انجام شود و من هم خیلی خوشحال شدم و امیدوارم سلیمی باز هم در المپیک طلایی شود اما کاش کمی هم به من توجه می‌شد.

دارنده مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: باید در آلمان عمل کنم و دنبال این هستم تا هزینه آن را بدهند اما اگر فدراسیون این هزینه را ندهد، خانه‌ام را خواهم فروخت و هزینه عمل را می‌دهم.

محمدپور در خصوص اینکه آیا از رسیدن به المپیک با توجه به اینکه در 2 مسابقه پیش‌رو شرکت نکرده‌اید ناامید شده‌اید، عنوان کرد: ناامید نشده‌ام ولی خیلی سخت است که بخواهم راهی المپیک شوم. اگر کار من را انجام ندهند، شاید به المپیک نرسم. گفته‌اند که دنبال کارهای تو هستیم اما تنها در حد حرف است و عملی ندیدم. حتی نماینده مجلس ما به فکر من بوده و با وزیر صحبت کرده تا کارهای من انجام شود.

وی ادامه داد: من تمرین بدنسازی انجام می‌دهم اما در باشگاهی که اوضاعش خراب است و حتی آن زمان که با فدراسیون قبلی مشکل داشتیم در آنجا تمرین می‌کردیم و خیلی‌ها از آن انتقاد کردند اما اکنون باز هم به همان جا بازگشته‌ام.