امیرحسین صادقی درباره پیروزی دیروز تیمش مقابل ذوب‌آهن در تورنمنت جام شهدا اظهار داشت: «بازی خوب و روانی از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. هیچ‌کدام از تیم‌ها ضدفوتبال بازی نکردند و به دنبال این بودند که آمادگی پیش از تعطیلات را در این بازی پیدا کنند تا با قدرت در ادامه رقابت‌های لیگ که از هفته آینده آغاز خواهد شد، ظاهر شوند.»

 

وی ادامه داد: «ما بازی را با یک شوک آغاز کردیم و خیلی زود دروازه‌مان باز شد اما با توجه به تمرینات خوبی که در این مدت داشتیم، انسجامی که داشتیم را حفظ کردیم. در نیمه دوم با تلاشی که بچه‌های تیم داشتند، موفق شدیم دو گل بزنیم و بازی باخته را تبدیل به پیروزی کنیم. به نظرم بازی تدارکاتی خوبی برای هر دو تیم بود و تیم‌ها توانستند به هماهنگی پیش از شروع لیگ که مدنظر سرمربیان بود تا حدود زیادی نزدیک شوند.»

 

مدافع صبای‌قم در مورد دو گلی که در این بازی زد و باعث شد تا تیمش پیروز از زمین خارج شود، بیان داشت: «در تمریناتی که پیش از این داشتیم روی تاکتیک ضربات ایستگاهی زیاد کار کرده بودیم. این بار قسمت من بود که دروازه حریف را باز کنم. اگر من هم نبودم مسلما دیگر بازیکنان تیم روی تاکتیک‌های مختلفی که روی آنها تمرین کرده‌ بودیم دروازه ذوب آهن را باز می‌کردند.»

 

وی در مورد عکس شهیدی که بعد از گلش نشان داد، تصریح کرد: «ما وظیفه داریم که به شهدا احترام بگذاریم. من با نشان دادن عکس شهید خلیلی که از شهدای مدافع حرم است ارادتم را به مقام شامخ این انسان بزرگ ثابت کردم.»

 

صادقی در ادامه درباره اینکه هدف صبا در پایان فصل چیست، اظهارکرد: «ما به دنبال این هستیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم. به رغم اینکه خیلی دیر بسته شدیم اما به مرور زمان تبدیل به تیم یکدستی شدیم و با جمع‌آوری امتیازات لازم حالا یکی از مدعیان لیگ هستیم. در نیم‌فصل هم بازیکنان خوبی به ترکیب تیم اضافه شدند و به طور حتم در ادامه حریف خطرناکی برای دیگر تیم‌ها هستیم. امیدوارم که با استفاده مناسب از فرصت‌هایی که داریم بتوانیم سال آینده صبا را آسیایی کنیم.»

 

وی در مورد اینکه امکان دارد بار دیگر او را در استقلال ببینیم، تصریح کرد: «من قلبا استقلال را دوست دارم اما وقتی شرایط حضورم در این تیم مهیا نیست، نمی‌توانم در این تیم باشم. امیدوارم شرایطی مهیا شود که با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.»

 

صادقی در خصوص اینکه در صبا مشکل مالی دارد بیا خیر، عنوان کرد: «همه تیم‌ها با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. با این حال مدیریت باشگاه صبا تا اینجا خوب عمل کرده و دغدغه‌ای از این بابت نداریم.»