مصطفی قنبرپور که در غیاب برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری فینال جام شهدا حضور یافته بود، با بیان این مطلب افزود: قبل از هر صحبتی، به خانواده‌های همایون بهزادی و رضا احدی تسلیت می‌گویم و امیدوارم آنها بتوانند این مصیبت را تحمل کنند.

وی در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل صبای قم گفت: ما در یک جامی حضور پیدا کردیم که بسیار ارزشی است و باید برای آن احترام خاصی قائل باشیم.

قنبرپور تاکید کرد: در بازی اول مقابل سایپا بازی خوبی را از خود ارائه داده و توانستیم تیم سختکوش و جوان سایپا را که همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس بازی‌های خوبی را از خود ارائه می‌کند، شکست داده و به فینال برسیم.

وی در خصوص صبای قم نیز گفت: این تیم سرمربی‌ای به نام علی دایی دارد که نتیجه‌گراست و چه در زمان بازیگری و چه در حال حاضر که به عنوان سرمربی در صبای قم مشغول به کار است، همیشه میل به بردن دارد و هیچ وقت نمی‌خواهد شکست را پذیرا باشد. به همین دلیل ما فردا بازی آسانی را نخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با یک منظمی و تماشاگرپسند، قهرمان جام شهدا شده و بتوانیم با یک روحیه خوب به مصاف سپاهان در شروع نیم فصل دوم برویم.

قنبرپور در پاسخ به این سؤال که عالیشاه فردا می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود؟ گفت: مصدومیت او جدی نیست و با صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل صبای قم به میدان برود.

مربی تیم پرسپولیس در پایان و در خصوص وضعیت محمد انصاری نیز گفت: او مصدوم است و از ناحیه کشاله پا و شکم درد دارد و با تشخیص سرمربی و کادر پزشکی، به این بازی نخواهد رسید و نمی‌تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل صبای قم یاری کند.