فرزانه فصیحی درباره شکستن رکورد 60 متر زنان ایران گفت: «بالاخره آنچه که می‌خواستم شد. سال‌ها به دنبال رسیدن به این هدف بودم و می‌خواستم که رکورددار ایران شوم. خوشحالم که بعد از مدت‌ها تلاش و تمرین به این هدف رسیدم.»

 

فصیحی درباره سطح مسابقه‌های داخل سالن قهرمانی کشور گفت: «سطح مسابقه‌ها در حد قهرمانی کشور بود و من برای رکورد شکنی به این رقابت‌ها آمدم و خوشبختانه به این هدف رسیدم. هیچ کس نمی‌دانست که من می توانم به این رکورد برسم و کسی حرف من را باور نمی کرد. البته سپیده توکلی به من اعتقاد زیادی دارد و باور داشت که من می‌توانم به این زمان برسم. دائم می‌گفتم که می‌توانم به رکورد ایران برسم اما هیچ کس حرفم را باور نمی‌کرد.»

 

او در ادامه افزود: «مادرم قبل این رقابت‌ها به من گفت اگر 7 ثانیه و 40 صدم هم بدوی خوب است و برایشان غافلگیرکننده بود که به یکباره رکورد 7 ثانیه و 35 صدم را برجای گذاشتم. در واقع هیچ کس فکر نمی‌کرد که من بتوانم با چنین زمانی رکورد ایران را ارتقا بدهم. من به شکستن رکورد 100 متر هم فکر می‌کنم هر چند ممکن است زمان ببرد اما امکان دستیابی به آن هست.»

 

دونده سرعت تیم ملی دوومیدانی با بیان اینکه حسرت کسب سهمیه جهانی در دلش مانده است، عنوان کرد: «از شکستن رکورد ایران بسیار خوشحالم اما از اینکه نتوانستم ورودی مسابقه‌های جهانی را کسب کنم بسیار ناراحت هستم. تنها دو صدم ثانیه با گرفتن سهمیه مسابقه‌های جهانی داخل سالن آمریکا فاصله داشتم و حسرت رسیدن به سهمیه در دلم ماند. من هنوز شانس گرفتن سهمیه را دارم و امیدوارم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به این هدف برسم. خیلی دوست دارم که سهمیه جهانی را بگیرم و برای این کار باید در قهرمانی آسیا رکورد ایران را باز هم جا به جا کنم.»

 

او با تاکید براینکه اگر سرمایه‌گذاری صورت بگیرد بانوان می‌توانند رکوردهای بهتری را برجای بگذارند، گفت: «من تنها دوصدم با سهمیه مسابقات جهانی فاصله دارم و این نشان می دهد که می‌توانم به رکوردهای بهتری هم برسم. اگر سرمایه گذاری بهتر و بیشتر باشد می‌توان به موفقیت‌های بزرگتری رسید. سرمایه‌گذاری خاصی روی ما صورت نگرفته است اما به این مرحله رسیدیم. پس اگر توجه و هزینه برای ما انجام شود چه می‌شود؟»

 

فصیحی درباره مسابقه‌های قهرمانی آسیا نیز گفت:‌ «بعد از اتمام رقابت‌های داخل سالن تمرین هایم را برای حضور در قهرمانی آسیا آغاز کرده‌ام و فقط به دنبال رسیدن به نتیجه خوب در این رقابت‌ها هستم. به گرفتن مدال در آسیا هم فکر می‌کنم و حتی تلاش می‌کنم طلای رقابت‌های آسیایی را به دست بیاورم.»