هنوز نقل و انتقالات نیم فصل شروع نشده بود که خبر رسید رحیم زهیوی در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته است.

 

این خبر از نظر خیلی‌ها عجیب بود و کمتر کسی آن را باور می‌کرد. حتی خود زهیوی هم نمی‌دانست خبر مورد نظر درست است یا نه و تا چه حد صحت دارد. به همین دلیل دیگر کسی آن را پیگیری نکرد اما ظاهرا خبر درست بوده است.

 

البته به خاطر مخالفت باشگاه استقلال خوزستان با جدایی این بازیکن، همه چیز خیلی زود تمام شد. البته نه برای زهیوی چون این بازیکن همچنان به حضور در تیم‌های بزرگ پایتخت فکر می‌کند و می‌خواهد با هدف رسیدن به این تیم‌ها، بازی‌هایش را در استقلال خوزستان ادامه دهد. بهتر از نیم فصل اول و بهتر از همیشه.

 

اظهارات زهیوی را در ادامه می خوانید:

 

* وضعیت خودت و تمرینات تیم چطور است؟

- خدا را شکر تمرینات را منظم پیگیری می‌کنیم و منتظر بازی با فولاد هستیم.

 

* در بازی رفت مقابل فولاد که به راحتی بردید. فکر می‌کنی در این بازی هم می‌توانید پیروز شوید؟

- من فکر می‌کنم نیم فصل اول را نباید به هیچ وجه با نیم فصل دوم مقایسه کرد. حتی استقلال اهواز که در نیم فصل اول خیلی خوب نبود، شاید در نیم فصل دوم متحول شده باشد و بهتر کار کند. پس نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. فولاد هم در نقل و انتقالات خوب کار کرده و توانسته بازیکنان خوبی جذب کند. به همین دلیل فکر می‌کنم در این بازی کار سختی داریم چون حریف بهتری به نسبت نیم فصل اول داریم. به هر حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این بازی به پیروزی برسیم. البته قبل از این باید بگویم امیدوارم هر تیمی حقش باشد، ببرد.

 

* در نیم فصل دوم تیم‌تان یک تغییر اجباری داشت که آن هم به مصدومیت مهدی زبیدی مربوط می‌شود. به مصدومیت یکی از اضلاع مثلث ZBZ که خیلی خوب کار می‌کرد...

- بله، ما از این اتفاق خیلی ناراحت شدیم و مثلث‌مان خراب شد. مهدی از وقتی آمد به تیم خیلی کمک کرد و واقعا یکی از بهترین‌های تیم بود. مصدومیت مهدی همه ما را خیلی ناراحت کرد.

 

* البته ظاهرا آرش افشین قرار است جایگزین زبیدی شود.

- نه، آرش افشین هنوز نیامده و نمی‌دانیم بالاخره می‌آید یا نه. ولی امید سینک، سیف‌اللهی و جانفزا هستند. ما فورواردهای خوبی داریم که می‌توانند برای هر تیمی خطرساز شوند. البته اگر زبیدی بود خیلی بهتر بود چون او با تیم هماهنگ شده بود و کلا همدیگر را خوب می‌دیدیم و موقعیت درست می‌کردیم.

 

* ظاهرا در نقل و انتقالات پیشنهادهای خوبی داشتی...

- بله، من هم از پرسپولیس و هم از سپاهان پبیشنهاد داشتم اما باشگاه رضایتنامه نداد، آقای ویسی هم گفت که بهتر است بمانم.

 

* اما انگار خودت دوست داشتی به پرسپولیس بروی.

- واقعا خودم دوست داشتم به پرسپولیس یا سپاهان بروم. البته اگر استقلالی‌ها هم پیشنهاد می‌دادند شاید آنجا هم می‌رفتم اما الان که بازیکن استقلال خوزستان هستم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشتم.

 

* پس پیشنهاد پرسپولیس واقعا جدی شده بود؟

- بله، خیلی جدی اما باشگاه موافقت نکرد.

 

* برای فصل بعد صحبت نکردی؟

- نه، الان فقط دنبال این هستم که خیلی بهتر از نیم فصل اول و حتی بهتر از همیشه کار کنم که برای فصل بعد پیشنهادهای خوبی داشته باشم. می‌خواهم جوری باشم که پیشنهادهایم بیشتر و بهتر شود. به خاطر همین هم در نیم فصل دوم جوری برای استقلال خوزستان کار می‌کنم که هم تیمم به موفقیت برسد و برای رسیدن به قهرمانی بجنگد و هم اینکه خودم بیشتر به چشم بیایم.

 

* فکر می‌کنی استقلال خوزستان می‌تواند قهرمان شود؟

- چرا که نه. تیم ما خیلی خوب است و اگر بتوانیم مثل همیشه دستورات کادرفنی را اجرا کنیم می‌توانیم موفق باشیم و به قهرمانی هم برسیم.