فرزاد آشوبی بازیکن باتجربه استقلال اهواز که با ناراحتی از این تیم جدا شد، از تیم جدید و انگیزه‌هایش در آن تیم حرف می‌زند.

 

بعد از جدایی از استقلال اهواز به راه‌آهن یزدان پیوستی که اتفاقاً آن تیم هم شرایطش به لحاظ مالی تعریفی ندارد؟

شاید راه‌آهن یزدان به لحاظ بُعد مالی با مشکلاتی مواجه باشد اما حداقل این تیم برای زمین تمرین و سایر مسائل ابتدایی مشکلی ندارد و در این تیم می‌توان برای فوتبال خود برنامه‌ریزی کرد.

چطور شد که به راه‌آهن یزدان پیوستی؟

تنها پیشنهاد لیگ برتری‌ام از راه‌آهن یزدان بود، به همین دلیل به آن پیوستم. از سوی دیگر راه‌آهن یزدان تیمی بود که قبلاً در آن عضویت داشتم و در این تیم راحت بودم، به همین دلیل به راه‌آهن یزدان پیوستم تا دوباره خاطرات و روزهای خوبی را داشته باشم.

در سن 35 سالگی احتمالاً با راه‌آهن یزدان از فوتبال خداحافظی خواهی کرد؟

سن و سال بازیکن ملاک نیست بلکه عملکرد یک بازیکن است که در زمین حرف می‌زند. من هم همیشه خوب تمرین کرده‌ام و در بازی‌ها هم هر وقت در زمین بودم، سعی کردم عملکرد قابل‌قبولی داشته باشم.

شرایط راه‌آهن یزدان در جدول خوب نیست، فکر می‌کنی چه جایگاهی را در لیگ کسب کنید؟

با توجه به شرایطی که در جدول داریم، بقا در لیگ برتر هدف اصلی تیم ماست. از سوی دیگر من فکر می‌کنم حیف است تیم ریشه‌دار و باقدمتی مانند راه‌آهن یزدان به دسته پایین‌تر سقوط کند، به همین دلیل تمام تلاش‌مان را در نیم‌فصل دوم انجام می‌دهیم که در لیگ برتر بمانیم.

با توجه به مهارتی که در پنالتی زدن داری، احتمالاً پنالتی‌زن اول تیم راه‌آهن یزدان شما خواهی بود؟

من تازه چهار، پنج روز است که به تیم راه‌آهن یزدان پیوسته‌ام اما اگر به من مأموریت پنالتی زدن بدهند، حتماً تابع دستور سرمربی‌مان خواهم بود.