مرا ببخشید اشتباه کردم!

سعید عزت اللهی یک روز پس از شکست تیم المپیک مقابل ژاپن انتقادهایی را به کادر فنی وارد کرد و صحبتهایی انجام داد که به مذاق خیلی از پیشکسوت ها خوش نیامد. از عزت اللهی که سابقه بازی در رده های مختلف تیم ملی، از نونهالان و نوجوانان گرفته تا جوانان و بزرگسالان را در کارنامه دارد، هیچ گاه چنین رفتاری ندیده بودیم. او البته یکی دو روز بعد از این مصاحبه در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " بابت آن مصاحبه از همه پیشکسوت ها عذرخواهی می کند. عزت اللهی می گوید:« من حرف دلم را زدم ولی فکر می کنم جملات مناسبی را کنار هم قرار ندادم. منظورم را بد رساندم و باعث دلخوری برخی از پیشکسوت ها شدم. من اسمی از کسی نبردم اما همین جا ابراز پشیمانی می کنم و این شهامت را دارم که عذرخواهی کنم. امیدوارم پیشکسوت ها به بزرگی خودشان مرا ببخشند.»

 

عزت اللهی در ادامه می گوید:« پدرم فوتبالیست بزرگی بوده و همیشه به بزرگترش احترام گذاشته. من هم از او یاد گرفته ام که به بزرگتر و پیشکسوتم احترام بگذارم. آن روز نمی دانم چه شد که منظورم را نتوانستم درست برسانم. من قصدی نداشتم و برای موفقیت در فوتبال و پیشرفتم به راهنمایی های تک تک پیشکسوت ها احتیاج دارم. آنها باید مرا کمک کنند تا روز به روز پیشرفت کنم و نماینده سربلندی برای ایران در فوتبال اروپا باشم.»

 

عزت اللهی درباره تیم المپیک هم صحبت می کند:« مصاحبه من نشان می دهد که من از نتیجه تیم المپیک و شکست مقابل ژاپن ناراحت بودم. حیف شد باختیم و می توانستیم برنده باشیم. آن هم در طول 90 دقیقه. امیدوارم مشکلات فوتبال مان به پایان برسد و بازیکنان این نسل، دست در دست هم بتوانیم تیم ملی قدرتمندی را تشسکیل بدهبم. برای چندمین بار از پیشکسوت ها عذرخواهی می کنم و امیدوارم مصاحبه مرا فراموش کنند.»