مظلومی: عده ای درباره تیم امید به دنبال انتقم گیری هستند

پرویز مظلومی در خاتمه دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: ما به این بازی ها  نیاز داریم. لازم است که نفرات در شرایط  مسابقه قرار داشته باشند. باید بازی می کردیم. ما به این بازی نیاز داشتیم تا برای مسابقه با ذوب آهن آماده شویم.

وی درباره بازیکن آلمانی استقلال گفت: او آمد در اینجا تست بدهد و بدون دیدن بازی وی، از او استفاده نمی کنیم و با وی قرارداد نمی بندیم.

سرمربی استقلال افزود: ما چند دوره بدنسازی کنیم. لازم است دو سه هفته دیگر بگذرد تا بازیکنان به آمادگی برسند.

مظلومی درباره تیم ملی امید اذعان داشت: بازیکنان زحمات زیادی کشیدند. ما در طول 90 دقیقه مقابل ژاپن سوار بر بازی بودیم و استحقاق برد داشتیم. این تیم یکی از بهترین تیم های امید بود و نباید زحمات مربیان و کادر فنی را نادیده گرفت.بچه های تیم امید شانس نداشتند و حتی در همان بازی با قطر می توانستند سرگروه شوند. 

وی درباره شرایط روزبه چشمی گفت: او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی امید بود. به هر حال همه بازیکنان بزرگ دنیا پنالتی از دست می دهند و او نیز یک پنالتی از دست داد. در هر صورت شاید کمبودی در آن پست بود که کادر فنی ترجیح داد از وی در دفاع استفاده کند. روزبه در پست تخصصی خود بازدهی بیشتری دارد اما به هر حال این تصمیم خاکپور بوده است. در هر صورت هجمه ها بی دلیل زیاد است و برخی به دنبال انتقام گیری و مسایل شخصی هستند. آمار نشان می دهد که فوتبال تیم ملی با برنامه بود و روی آن کار شده بود. 

سرمربی استقلال درباره شرایط بازیکن خارجی تیم خود مجددا گفت: قرار بود فقط درباره بازی صحبت شود نه بازیکن. اما من تا بازیکن خارجی را بازی را نبینم او را به تیم اضافه نمی کنم. با فیلم بازیکن انتخاب نمی کنم. 

وی درباره مصدومیت حاج محمدی اذعان داشت:ان شاء الله چیزی نباشد و امین حاج محمدی مصدوم نشده باشد. البته الان نگرانی ما  الان خرسندنیا است. او یک کمی مصدوم شده است.

مظلومی در خاتمه درباره عضویت ماهان بغدادی خاطرنشان کرد:  ماهان بغدادی را آوردیم و تست کردیم اما به کارمان نیامد.