رحمتی بدون مصدومیت نیمکت نشین شد

مهدی رحمتی در بازی عصر دیروز استقلال مقابل پدیده فرصت بازی نیافت. شماره یک آبی‌ها که نزدیک به یک ماه است به دلیل مصدومیت در هیچ بازی رسمی و تدارکاتی حضور نیافته به احتمال زیاد در بازی با ذوب‌آهن نیز غایب خواهد بود. رحمتی گرچه به صورت اختصاصی و دور از چشم مربیان دروازه‌بان‌های استقلال تمرین کرده و به قول خودش آماده است اما با وضعیتی که دارد به احتمال زیادی بازی مهم هفته آینده را از دست خواهد داد.

در بازی دیروز مظلومی برای اینکه وحید طالب‌لو را به شرایط آرمانی‌تر نزدیک کند، به چارچوب دروازه فرستاد تا این دروازه‌بان در شرایط بازی باشد. تصمیم مظلومی درست هم بود چرا که ممکن است رحمتی تا هفته آینده همچنان در وضعیت نامناسب قرار داشته باشد و آنگاه استقلال باید تکیه کند به وحید طالب‌لو. دروازه‌بانی که روزگاری خود نفر اول استقلال بود و در حضور همین مهدی رحمتی تمام بازی‌های استقلال را با شماره یک پشت سر می‌گذارد.

حالا چرخ روزگار چرخیده و رحمتی که نفر اول پست دروازه‌بانی استقلال محسوب می‌شود از طالب‌لو سبقت گرفته تا شاید تنها در اینگونه مواقع شانس بازی به آقا وحید برسد. حال اگر طالب‌لو مقابل ذوب‌آهن نمایش درخشانی داشته باشد احتمالا بازگشت مهدی رحمتی به چارچوب دروازه استقلال سخت خواهد شد. گرچه رحمتی در این مواقع همواره می‌کوشد به زور آمپول هم که شده در چارچوب دروازه قرار بگیرد تا شانس بازی‌اش را به واسطه همین انگیزه‌هایی که در دروازه‌بان‌های دیگر وجود دارد، موجبات نیمکت‌نشینی فنی‌اش را فراهم نکند. البته دکتر نوروزی دیروز  گفت: «رحمتی مشکل مصدومیت ندارد.»