برانکو: دغدغه من فعلا مصدومیت ستاره جوانم است

برانکو ایوانکوویچ در این باره اظهار داشت: در این چند هفته تمرینات پرفشار بدنسازی را در دستور کار داشتیم. دو دیدار تدارکاتی و دو دیدار هم در جام شهدا انجام دادیم که بسیار برای هماهنگی و شروع لیگ مفید بود. بازی حساسی مقابل قهرمان فصل گذشته خواهیم داشت که برای ما بسیار مهم است. از لحاظ تیمی مشکلی نداریم. اما دغدغه من فقط نبود محمد انصاری است. البته این بازیکن در تمرینات اختصاصی شرکت داشته اما هنوز نتوانسته در تمرینات گروهی همراه بازیکنان باشد. پزشک تیم در تلاش است برای بازی سپاهان این بازیکن را آماده کند. 

برانکو درباره اینکه آیا محسن مسلمان نیز مصدوم است گفت: مسلمان در تمرینات دیروز لحظه ای دچار مصدومیت شد اما مشکل خاصی ندارد و می تواند تیم را همراهی کند. امروز را به بازیکنان استراحت دادیم. چرا که در این چند روز تمرینات خیلی فشرده ای را انجام دادند.

برانکو ادامه داد: تیم های مدعی امسال با انگیزه هستند. ما نیز هدفمان قهرمانی است و بعد از از دست دادن جام حذفی فقط به قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیا فکر می کنیم و امیدوارم به این موفقیت دست پیدا کنیم. 

برانکو درباره اینکه آیا از وضعیت چمن ورزشگاه ها که در آن تمرین می کنند راضی است گفت: در حال حاضر ما فقط زمین درفشی فر و زمین شماره دو آزادی را داریم. چراکه اکثر زمین های تمرینی در اختیار تیم ها قرار دارد. با همین امکانات هم بازیکنان را به شرایط ایده آل رسانده ایم.